כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
פנה לפוטין

רוצח סדרתי רוסי מתחנן שיאפשרו לו להילחם באוקראינה

מיכאיל פופקוב הודה בהריגתם של 83 בני אדם אך ההערכה היא שמספר קורבנותיו מתקרב ל-200. כעת הוא רוצה להשתחרר מהכלא כדי להילחם באוקראינה ואף פנה לנשיא פוטין בנידון

רוצח סדרתי רוסי מתחנן שיאפשרו לו להילחם באוקראינה
מלחמת אוקראינה רוסיה צילום: צבא אוקראינה

הרוצח הסדרתי העקוב מדם ברוסיה מבקש להשתחרר כדי שיוכל להילחם עם צבא רוסיה באוקראינה. השוטר לשעבר מיכאיל פופקוב, בן 58, זכה לכינוי 'איש הזאב' לאחר שהרג 83 נשים בין 1992 ל-2012. למעשה, ההערכה היא שמספר הקורבנות שלו הוא בסביבות 200, אם כי הוא הודה רק במספר הקטן יותר.

הרוצח היה מציע לקורבנות טרמפ בניידת המשטרה שלו ואז רוצח אותם באכזריות. הוא השתמש במגוון כלים, כולל סכינים, גרזנים ומברגים. כעת הוא רוצה לעזור למדינתו במלחמתה באוקראינה. באופן מוזר, הרשויות ברוסיה התירו לטלוויזיה הממלכתית לראיין אותו מאחורי סורג ובריח בשבוע שעבר, כשהתחנן להצטרף ללוחמיו של פוטין, כך דווחה התקשורת הרוסית.

הוא טען כי יש לו ניסיון מתקופתו בצבא האדום, ולדבריו הוא מקווה להשתמש בתוכנית האסירים של הקרמלין הידועה לשמצה ששחררה עד כה 40,000 אסירים שנשלחו להילחם בחזית כדי לזכות בחופש לאחר ששה חודשי לחימה, אם כי רק רובם נהרגו.

הוא נשאל על ידי הטלוויזיה הממלכתית הרוסית: "מה החלום שלך?" הוא ענה: "להתגייס לצבא. לא הייתי מהסס לעשות זאת". הקרמלין טרם הגיב לבקשתו.

מלחמת אוקראינה רוסיה אסיר רוצח סדרתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד