כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
ללא התראה

לא ייאמן: נתקע בחו"ל בגלל חוב של 177 ש"ח

עיריית תל אביב מתקטננת עם תושביה? אדם מוכר בתעשייה הטלוויזיונית גילה במפתיע כי חשבונו עוקל בגלל דוח שקיבל מפקח עיריית ת"א שאותו לא שילם ותפח עד ל-177 שקלים | בעודו בחו"ל הוא נתקע ללא כסף עד שהסדיר את חובו | וכך בחרה העירייה להגיב

לא ייאמן: נתקע בחו"ל בגלל חוב של 177 ש"ח
רן שריג צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

רן שריג, תסריטאי מוכר בתעשיית הטלוויזיה בישראל, התעורר ביום שישי האחרון וגילה שהחשבון שלו עוקל וכל זאת בגלל דו"ח חניה שקנסה אותו עיריית תל אביב ולא שילם אותו עדיין. הוא גילה על כך כשהוא שוהה בחופשה בחו"ל ולא יכול לשוב בגלל החוב הפעוט בסך 177 שקלים בלבד.

שריג חשף זאת בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "איני יכול להוציא כסף ואני תקוע, בגלל חוב של 177 ש"ח! לעיריית ת"א על דוח חניה", ותהה, "יש עוד מקום בעולם שבו זה חוקי? לחדור באלימות לחשבונות של אזרחים ולעשות בהם כבשלהם?".

הוא הפנה את כעסו לראיס הבלתי מעורער מזה כמה מערכות בחירות וכתב: "רון חולדאי, בקדנציה שלך השיטה הזאת שוכללה לשפל חדש. גאה?".

בראיון ל'חדשות 13', שריג מודה ששכח כי נקנס ולא ידע כמה זמן חלף מאז ניתן אותו דוח, אך עם זאת ציין שלא קיבל כל התראה מאז שעליו לשלם את הדוח. וגם קבל על כך שלא גבו את הסכום אלא בחרו פשוט לעקל לו את החשבון כולו וכך הסבו לו נזק מול הבנק שאולי יקשה עליו בעתיד לקחת הלוואה או משכנתא.

עיריית תל אביב בחרה להגיב לו בעקיצה: "רן שריג מדרדר. גם לא משלם את דוחותיו וגם מעלה על זה פוסט. שמחנו לשמוע שהוא הסדיר את החוב ויכול להמשיך את חייו".

חוב דוח חנייה עיריית תל אביב רון חולדאי עיקול חשבון רן שריג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד