ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
"בבחירות הגיעו מיליונים"

"הבטחנו לציבור שינוי": תגובות בימין להפגנת השמאל

השר מיקי זוהר: "הערב היו בהפגנה עשרות אלפי אנשים, בבחירות שהיו כאן לפני חודשיים וחצי הגיעו מיליונים". ח"כ טלי גוטליב כתבה: "15,000 מפגינים נגד ממשלה שהוקמה ברוב מוחץ של 64 מנדטים"

"הבטחנו לציבור שינוי": תגובות בימין להפגנת השמאל
הפגנת המחאה בתל אביב צילום: יאיר לוי, בחדרי חרדים

שר התרבות והספורט מיקי זוהר הגיב להפגנת השמאל שהתקיימה הלילה (מוצ"ש) וכתב: "ההפגנות הן ביטוי דמוקרטי מקובל בדיוק כמו בחירות דמוקרטיות. הערב היו בהפגנה עשרות אלפי אנשים, בבחירות שהיו כאן לפני חודשיים וחצי הגיעו מיליונים. הבטחנו לציבור שינוי, הבטחנו משילות, הבטחנו רפומות ואנחנו נקיים".

שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר: "בשנה של ממשלת השמאל הקודמת הפגנו שוב ושוב. מעולם התקשורת המנותקת לא עשתה לנו בילד-אפ של שבוע, לא פרצה בשידורים חיים, בקושי אזכרה ביובש את קיומן של ההפגנות לאחר מעשה ובהערכת חסר מכוונת. למרות זאת הפלנו את הממשלה וניצחנו את הבחירות. העם איתנו! ומכוחו נבצע את הרפורמה במערכת המשפט".

ח"כ טלי גוטליב כתבה: "15,000 מפגינים נגד ממשלה שהוקמה ברוב מוחץ של 64 מנדטים, שהם למעלה משני מיליון מצביעים".

בתוך כך, שרת המשפטים לשעבר ציפי לבני, שנאמה בהפגנת השמאל אמרה: "יצאה ממשלה בישראל למלחמה נגד המוסדות הדמוקרטיים עצמם, כדי לשלוט ללא מיצרים. לא ויכוח, לא ביקורת לגיטימית - השתלטות פוליטית. ולא, בחירות לא נותנות את הכוח להרוס את הדמוקרטיה עצמה.

רעל שנשפך, שקרים, שיסוי איש באחיו, סימון כאויב כל מי שחשושב אחרת. הכל כדי שנתפורר מפבנים וניחלש כחברה לפני המתקפה הגדולה, ופירוק חומת ההגנה של הדמוקרטיה בכל החזיתות. אנחנו נעצור אתכם ולא נתפשר. כי הדמוקרטיה בישראל, החירות שלנו והזכויות שלנו הן לא מסחרה פוליטית.
הם יכולים לקרוא לנו בוגדים, אבל אנחנו אלה שמגנים על המולדת מפניהם, הם יכולים לאיים באזיקים - אנחנו לא מפחדים".

מיקי זוהר טלי גוטליב בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד