ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
התכנית שהתגבשה

"כניעה לסחטנות החרדית": עבודות הרכבת בשבת יצומצמו

שרת התחבורה מירי רגב החליטה לצמצם את העבודות ברכבת ישראל בשבת | על פי תכנית עבודה שגובשה עם הנהלת רכבת ישראל, חלק מצומצם מהעבודות שעד כה נעשו בשבת יתבצעו מעתה בלילות במהלך השבוע|ח"כ אביגדור ליברמן: "ההחלטה המבישה של נתניהו ורגב היא המשך הכניעה לסחטנות של המפלגות החרדיות על חשבון כלל הציבור"

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

שרת התחבורה מירי רגב החליטה היום (רביעי) לצמצם את העבודות ברכבת ישראל בשבת. על פי תוכנית עבודה שגובשה עם הנהלת רכבת ישראל, חלק מצומצם מהעבודות שעד כה נעשו בשבת יתבצעו מעתה בלילות במהלך השבוע.

השרה רגב ערכה היום פגישת עבודה נוספת עם יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל רכבת ישראל ואנשי המקצוע של משרד התחבורה ורכבת ישראל, בה הוצגה התוכנית לצמצום העבודות בשבת.

במהלך הפגישה, הציגו אנשי הרכבת את התכנית לצמצום עבודות הרכבת בשבת, תחת העקרונות של שמירה על הסטטוס קוו, וכן שמירה על עבודות בטיחות מצילות חיים. 

על פי תכנית העבודה שהוצגה בפגישה, חלק מהעבודות שהיו מתוכננות להתבצע בשבת יתפרשו על פני מספר לילות במהלך השבוע, ובכך ניתן יהיה לצמצם את מספר העבודות בשבת למינימום ההכרחי. 

השרה הנחתה כי השירות לציבור לא ייפגע בשום צורה בשל הצמצום שהוצג בישיבה.

שר האוצר הקודם אביגדור ליברמן הגיב למהלך וכינה אותה "החלטה מבישה וכניעה לסחטנות של המפלגות החרדיות"

בציוץ בטוויטר כתב הח"כ "ההחלטה המבישה של נתניהו ורגב היא המשך הכניעה לסחטנות של המפלגות החרדיות על חשבון כלל הציבור".

עוד הוסיף כי "ביבי הבטיח לא לגעת בסטטוס קוו אבל כמו תמיד גם הפעם הוא שיקר. נדרוש דיון מיוחד בכנסת ונפעל בכל האמצעים שעומדים לרשותינו כדי להפוך את ההחלטה", הבטיח.

 

תחבורה רכבת ישראל עבודות בשבת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}