כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"רואים בחומרה את הדברים"

הבנק השעה עובדת שהפיצה הודעות שנאה ברשת

עובדת בנק בבית דגן, עומדת מאחורי שורה ארוכה של פרסומי הסתה ברשתות החברתיות. הבנק הודיע כי הוחלט להשעותה מעבודתה עד לסיום בירור משמעתי בעניינה "רואים בחומרה את הדברים שעלו בכתבה"

הבנק השעה עובדת שהפיצה הודעות שנאה ברשת
חשבון טוויטר פתוח. אילוסטרציה צילום: unsplash

תחקיר חדשות 12 גילה מי שעומדת מאחורי פרסומי שנאה והסתה ברשתות החברתיות, הושעתה מעבודתה בבנק הפועלים. העובדת בוגרת תואר במנהל עסקים ועובדת במטה הבנק בבית דגן, הודתה בתחקיר כי היא עומדת מאחורי פרסומי שנאה רבים, בין השאר נגד ראש הממשלה לשעבר בנט. בין התכנים שפרסמה: "טיל בדרך למחבל בנט", "בנט אלוקים ישרוף את הילדים שלך אמן", "היטלר מלך, מזל שאין עוד 6 מיליון בנטים ולפידים".

"אני כולה כותבת בטוויטר, אני לא מסיתה", טענה בתחקיר. "פשוט יש לי שם מאוד מיוחד, אז פונים אליי. הבעיה של השמאל שהוא שולט פה. אנשים יושבים בפרקליטות והם פושעים מאוד גדולים, סליחה שאני אומרת".

בעקבות פרסום התחקיר הבנק החליט להשעות אותה מתפקידה ולפתוח בבירור משמעתי. "הבנק רואה בחומרה את הדברים שעלו בכתבה המצולמת ומגנה אמירות העולות כדי הסתה וכן התנהלות הנוגדת לכאורה את הקוד האתי של הבנק ואת ערכיו", נמסר ל'חדשות 12' מטעם בנק הפועלים. עוד הוסיפו מהבנק: "הבנק החל בבירור משמעתי מידי על פי נהלי הבנק. עד לתום הבירור המשמעתי הושעתה העובדת מעבודתה".

נפתלי בנט הסתה בנק הפועלים פיטורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד