כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
הרוסים בלחץ

לברוב מזהיר את ארה"ב מפני "מכת עריפת ראשים"

שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, מזהיר את ארה"ב מפני ביצוע "מכת עריפת ראשים" נגד הנשיא ולדימיר פוטין, וכינה זאת "איום לחסל פיזית את ראש המדינה הרוסית"

 לברוב מזהיר את ארה"ב מפני "מכת עריפת ראשים"
שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב צילום: צילום מסך

שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב מזהיר את ארה"ב מפני "מכת עריפת ראשים" שלטענתו מכוונת לפוטין. לברוב אמר את הדברים בראיון לסוכנות הידיעות הרוסית TASS, לפי הדיווח הוא התייחס לדיווח לא מאומת מספטמבר, שציטט פקיד אנונימי בפנטגון שאמר שארה"ב שוקלת פעולה כזו אם רוסיה תפתח אי פעם במתקפה גרעינית.

"וושינגטון הלכה הכי רחוק, כמה 'פקידים ללא שם' מהפנטגון למעשה איימו להנחית 'מכת עריפת ראשים' על הקרמלין, אבל, למעשה, זה איום לחסל פיזית את ראש המדינה הרוסית", אמר לברוב. "אם רעיונות כאלה באמת מגיעים על ידי מישהו, מישהו צריך לחשוב בזהירות רבה על ההשלכות האפשריות של תוכניות כאלה", הוסיף.

לברוב, שדיבר על המלחמה באוקראינה, אמר גם ל-TASS, "זה כבר לא סוד שהמטרה האסטרטגית של ארה"ב ובעלות בריתה בנאט"ו היא 'ניצחון על רוסיה בשדה הקרב' כמנגנון להחלשה משמעותית או אפילו להרוס את המדינה שלנו". עוד אמר: "למען השגת מטרה זו, מתנגדינו מוכנים להרבה. המרוויחה העיקרית מה'סכסוך החם' היא ארה"ב, השואפת להפיק ממנו את מירב התועלת, הן במונחים כלכליים והן במונחים צבאיים-אסטרטגיים" הוא הוסיף. 

מלחמת אוקראינה רוסיה ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}