כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
שר/סגן/יו"ר וועדה

אריה דרעי הכריע - המועצת אישרה: זו חלוקת התפקידים בש"ס

חברי הכנסת של ש"ס עודכנו הערב על ידי אריה דרעי על חלוקת התפקידים בסיעה | 9 חברי כנסת מתוך 11 שנבחרו לכנסת יכהנו בתפקידים משפיעים כשדרעי עצמו יכהן בשני משרדים, וימונה לו סגן אחד בשני המשרדים | מועצת החכמים התכנסה היום לאשר את המינויים פה אחד

אריה דרעי הכריע - המועצת אישרה: זו חלוקת התפקידים בש"ס
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

חברי הכנסת של ש"ס עודכנו בדקות האחרונות על סבב המינויים במפלגה, לפי חלוקה שהכריע היו"ר אריה דרעי ואושרה היום על ידי חברי מועצת גדולי התורה שהתכנסה לישיבה מיוחדת בבית ש"ס בירושלים.

לפי החלוקה: אריה דרעי - שר הבריאות ושר הפנים, יעקב מרגי - שר הרווחה, יואב בן צור - שר במשרד הרווחה, מיכאל מלכיאלי - שר לשירותי דת, חיים ביטון - שר במשרד החינוך, משה ארבל - סגן שר במשרד הפנים והבריאות, משה אבוטבול - סגן שר החקלאות, אוריאל בוסו - יו"ר ועדת הבריאות, יוסי טייב - יו"ר ועדת החינוך.

שר במשרד החינוך, חיים ביטון | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90.

ינון אזולאי ואברהם בצלאל יישארו כחברי כנסת מן המניין ויהיו פעילים בוועדות השונות. עם זאת יצוין כי ש"ס תעשה שימוש בחוק הנורבגי במסגרתו יתפטרו שרים או סגני שרים שיכניסו חברי כנסת נוספים למשכן שיקדמו את החקיקה.

בש"ס מסרו הערב כי "המועצת קיבלה עדכון מפורט על פירוט התפקידים המיועדים לנציגי התנועה שנועדו להוציא אל הפועל את מטרות התנועה.
בסיום הישיבה נמסר: המועצת מביעה את שביעות רצונה מתוצאות המו״מ ומאשרת את ההסכם הקואליציוני כפי שהוצג בפניה".

השר וסגנו, אריה דרעי ומשה ארבל | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

"לעניין חלוקת התפקידים, החליטה המועצת כי חמשת חברי הכנסת הראשונים לפי סדר הרשימה יכהנו בתפקידי שרים. לאחריהם, יכהנו יתר חברי הכנסת בתפקידי סגני שרים וראשי ועדות. כמו כן, אישרה המועצת את התפקידים הפרטניים המיועדים של חברי הכנסת כפי שהוצג לה".

עוד נמסר בהחלטת המועצת כי "מועצת חכמי התורה מברכת את הממשלה שתקום שתצליח במשימתה, תמלא את ימיה ותגשים את מטרותיה החשובות לטובת עם ישראל". 

ש"ס מועצת חכמי התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד