כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
לאחר מחאה

הסטודנט שהביע תמיכה במחבלים מבני ברק, עזב את הלימודים

הסטודנט בבצלאל שפרסם פוסט תמיכה במחבל שביצע את הפיגוע הרצחני בבני ברק פרש מהלימודים. בנוסף, סטודנט ערבי אחר, שהורשע בסיוע לביצוע עבירה של זריקת בקבוק תבערה, הקפיא את לימודיו

הסטודנט שהביע תמיכה במחבלים מבני ברק, עזב את הלימודים
אחת מזירות הפיגוע בב"ב צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

הסטודנט הערבי שלמד בבצלאל והביע בשנה שעברה תמיכה במחבל דיא חמארשה, שביצע את הפיגוע הרצחני בבני ברק, פרש מהלימודים באקדמיה לאומנויות, כך מדווח יהונתן גוטליב מערוץ 7. כזכור, הסטודנט שפרש מהלימודים פרסם פוסט תמיכה במחבל שביצע את הפיגוע הרצחני בבני ברק במרץ האחרון. כעבור זמן מה הוא נעצר בחשד להסתה לטרור, והורחק מירושלים לתקופה של 15 יום. הסטודנטים הערבים בבצלאל הפגינו במחאה על מעצרו והרחקתו של הסטודנט תומך הטרור.

עם חזרתו של הסטודנט תומך הטרור ללימודים מחו על כך סטודנטים יהודים בבצלאל. סטודנט בבצלאל סיפר לערוץ 7, שהמחאה נגד הסטודנט תומך הטרור הוכיחה את עצמה. "אמרו לו שהוא לא רצוי כאן וזה עבד, אף אחד לא רצה להיות איתו בקשר והוא פשוט פרש מהלימודים".

בנוסף סטודנט ערבי אחר, שהורשע בסיוע לביצוע עבירה של זריקת בקבוק תבערה, הקפיא את לימודיו לאחר מחאת סטודנטים ופעילי אם תרצו.

לאחר שנשלחו אלפי פניות להנהלת "בצלאל" במחאה שהובילו פעילי תנועת אם תרצו, בעקבות סירובה של הנהלת 'בצלאל' להרחיק משורותיה סטודנט שהורשע בסיוע להצתת ביתו של טל יושבייב, מתברר כי הסטודנט לא המשיך את הלימודים בשנה הנוכחית.

שי רוזנגרטן ראש אגף פעילים ארצי בתנועת אם תרצו מסר בתגובה: "שמחים על כך שהלחץ עבד והסטודנט שסייע למחבלים עזב את הלימודים. האקדמיה אינה מקום למסיתים. נמשיך להיאבק למען מוסדות אקדמיים בטוחים לכולם".

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: אני מברך על סיום הלימודים. יחד עם זאת אני מצר מאוד שמכללת בצלאל סרבה להוקיע אותו מיידית. תפקידה של האקדמיה איננה רק לחנך למצויינות אלא גם להיות בני אדם. מי שמנסה לשרוף משפחה שלימה על יושביה איננו ראוי להתהדר בתואר סטודנט באף גוף אקדמי בישראל לא במימון פרטי ועל אחת כמה וכמה לא במימון ציבורי".

בצלאל פיגוע טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד