כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
קרב המפלגות החרדיות

גורם ב'אגודת ישראל' חושף: "דגל התורה שלחה נציג לחתום על ההסכם הקואליציוני"

הקרב בין 'אגודה' 'לדגל'. גורם באגו"י מאשים בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "לאורך כל המו"מ ההתנהלות של דגל התורה הליטאית הייתה חד צדדית" | הגורם מוסיף: "אין שום בעיה להיות בקבינט. אין שם שום בעיה הלכתית או תורנית" | האם זהו המשבר שיסכל את הקמת הממשלה?

גורם ב'אגודת ישראל' חושף: "דגל התורה שלחה נציג לחתום על ההסכם הקואליציוני"
יצחק גולדקנופף צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

גורם באגודת ישראל מגיב הערב (מוצ"ש) בשיחה עם 'בחדרי חרדים' למתקפה של דגל התורה: "לאורך כל המו"מ התנהלה אגודת ישראל התנהלה בצורה מאוד הוגנת מול דגל התורה, לעומת ההתנהלות של המפלגה הליטאית שהייתה חד צדדית".

הגורם מוסיף: "במהלך המו"מ דגל התורה הטילה ווטו על סעיפים של אגודת ישראל ואף הגישה מטעם עצמה מסמכים לליכוד". 

הגורם ב'אגודה' מוסיף לתאר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את התנהלות המו"מ עד לרגע הפיצוץ בשבוע שעבר וחושף: "ביום רביעי עד השעה 23:00 בלילה דגל התורה הסכימה לחתום ואף שלחה את משה זלושינסקי, ראש המטה של גפני לחתום על ההסכם הקואליציוני, אך ברגע האחרון חל מהפך בעמדת המפלגה על רקע הסעיף שמדבר על וועדת השרים לענייני תקשורת".

עוד בנושא:

"על הסעיף הזה היה מחלוקת בין דגל לאגודה, והפשרה עליה הסכימה דגל התורה היא שעד 30 יום מהקמת יגיעו לנוסח מוסכם, אבל דגל התורה ברגע האחרון החליטה להפר את ההסכמים וללכת על הראש של אגודת ישראל".

הגורם באגודת ישראל משיב לטענות דגל התורה כי יש בעיה הלכתית לכהן כחבר בקבינט המדיני ביטחוני ואומר: "אין שום בעיה להיות בקבינט. אין שם שום בעיה הלכתית או תורנית. הכל משחקים של דגל התורה בגלל הסיפור של וועדת הרבנים לענייני תקשורת".

אגודת ישראל דגל התורה משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד