כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
זעקה מעומק הלב

מעמד של ניסים: 3 מצדיקי הדור יתפללו על ציון ר' מאיר בעל הנס

ביום הקדוש 'זאת חנוכה', יעלו שלושה מצדיקי הדור לקבר רבי מאיר בעל הנס בטבריה, ויעתירו בזעקת הלב להשפיע ישועה על עם ישראל • בסיומו של המעמד המרגש, יחתמו שלושת הצדיקים על 'שטר הניסים והישועות' שיוענק לתורמים צדקה, כדי שבכוחה של מצוות התצדקה ובכח התפילה והזעקה מעומק הלב, תבוא הישועה לזקוקים לה במהרה • כל הפרטים

מעמד של ניסים: 3 מצדיקי הדור יתפללו על ציון ר' מאיר בעל הנס
3 מצדיקי הדור צילום: באדיבות המצלם

מעמד מרגש ויוצא דופן יתקיים ביום הקדוש 'זאת חנוכה', שבספרים הקדושים מובא שבו נחתמת החתימה הסופית של הגזירות שנגזרו בראש השנה וביום הכיפורים.

הקליקו לקבלת שטר הישועות והניסים>>>

שלושה מצדיקי הדור ישתתפו במעמד המיוחד: ראש הישיבה מרן הגר"ש שטיינמן שליט"א, עמוד הישועה מרן הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א, ושר היראה מרן המשגיח רבי בנימין פינקל שליט"א.

התפילה תתקיים במוצאי ראש חודש טבת, ליל זאת חנוכה, על ציונו הקדוש של התנא רבי מאיר בעל הנס, שזכה לכינוי זה בזכות הניסים והנפלאות שהתחוללו לאנשים שהתברכו מפיו והשתפללו על ציונו הקדוש.

הקליקו לקבלת שטר הישועות והניסים

לאחר תפילה נרגשת ואמירת מזמורים ופיוטים על הציון הקדוש, יגיע רגע השיא בו יזעקו שלושת הצדיקים מליבותיהם הטהורים ויקראו בקול גדול 'אלקא דמאיר ענני', כדי להשפיע ישועה על עם ישראל ועל כל השמות שיימסרו לידיהם לתפילה.

בסיום מעמד התפילה ישבו שלושת הצדיקים במותב בית דין, ויתחמו בחתימת יד קדשם על 'שטר הניסים והישועות', שיוענק לתורמים, ובו ברכה מיוחדת במינה להצלחה בכל העניינים, כל אחד ואחד בעניינים הנצרכים לו, בפרנסה, בריאות, שידוכים, פרי בטן, הצלחה בחינוך הילדים, הצלחה בלימוד התורה וכל מה שכל יהודי היה מתברך בו.

הקליקו לקבלת שטר הישועות והניסים>>>


קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד