כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
מה לא יתייקר

בסוף זה הגיע: גם אסם-נסטלה מעלה מחירים

אחרי שהקפיאה לפני כחצי שנה את העלאת המחירים, אסם-נסטלה נכנעת ומייקרת את חלק ממוצריה | מהחברה נמסר כי "לאור התייקרויות חסרות התקדים בשנתיים האחרונות - החברה נאלצה לעדכן את המחירון"

בסוף זה הגיע: גם אסם-נסטלה מעלה מחירים
במבה צילום: באדיבות המצלם

אסם נסטלה מעלה מחירים של חלק ממוצריה בשיעור ממוצע כולל של 3.4%. החברה הודיעה כי ההתייקרות באה לאור "התייקרויות חסרות התקדים" בשנתיים האחרונות של חומרי גלם, אריזה, שינוע, אנרגיה ועוד.

אסם נסטלה עדכנה כי לא תייקר את מחירון מוצרי תינוקות – מטרנה וגרבר, חטיפי במבה, מוצרי קפה, דגני בוקר, שוקולד נסטלה ומזון חיות מחמד. מאז מרד הפסטה בחודש פברואר, אז הודיעה אסם כי היא מבטלת את העלאת המחירים ולמעשה נכנעה לחרם הצרכנים, החברה מבטלת מבצעים באופן גורף.

יצוין כי מזה מספר חודשים שבסניפי רשת 'שופרסל' כולל סניפי 'יש חסד' הסירו שורה של מוצרים ממותגי 'אסם' ואף נתלו שלטים על מדפי הסופר.

בחברה הסבירו כי "אסם נסטלה מתמודדת עם התייקרויות כבדות של עלויות חשמל, מים, ארנונה, חומרי גלם, חומרי אריזה ושינוע. מגפת הקורונה, המלחמה באוקראינה, ומשבר האקלים ההולך ומתעצם, יצרו משבר עולמי באספקת סחורות, והובילו לעליית מחירים חריפה בחומרי גלם בשנתיים האחרונות (מינואר 2021)".

"כך למשל, מחירי החיטה התייקרו בכ- 60%, מחיר רכז עגבניות התייקר ב- 40%, מחירי הקפה התייקרו בכ- 45%, מחירי הסוכר התייקרו בכ- 28%, מחירי השמנים התייקרו בכ-50%, חיטת דורום לפסטה התייקרה בכ- 75%, מחיר התירס התייקר בכ- 33% ומחיר הסויה התייקר בכ- 13%". כך מטעם טוענים ב'אסם'.

אסם נסטלה התייקרות העלאת מחירים עליית מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד