כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
סבל מפוסט טראומה

צעיר מירושלים נעצר בשדה התעופה באבו דאבי

צעיר בן 21 מירושלים, התבקש על ידי שוטרים מקומיים בשדה התעופה באבו דאבי להזדהות וכן לבצע עליו חיפוש - ובעקבות הפוסט-טראומה ממנה הוא סובל, הוא דיבר אליהם בבוטות. מעצרו הוארך בידי בית המשפט

צעיר מירושלים נעצר בשדה התעופה באבו דאבי
טיסה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

נחמן גבאי צעיר בן 21 מירושלים נעצר ביום שני האחרון בשדה התעופה של אבו דאבי. על פי הדיווח באתר 'וואלה', הצעיר שנחת בטיסה מתל אביב, היה אמור להמתין כ-8 שעות לטיסת המשך להודו שבמהלכה יצא מהטרמינל, שוטרים עצרו בסמוך וביקשו שיזדהה ואחר כך לעשות עליו חיפוש בתחנה בשדה. ככל הידוע, בשל פוסט טראומה ממנה הוא סובל, הוא התרגש מאד מהעניין, הזיע ודיבר בבוטות לשוטרים.

השוטרים העבירו אותו לתחנה לחיפוש על גופו, והוא בתגובה נלחץ עוד יותר. דבר לא נמצא. אבל הוא המשיך בהתנהלותו ונעצר ליומיים. הוא הובא אתמול בפני שופט שהאריך את מעצרו בשבוע נוסף. הוא חשוד בהפרעה לסדר הציבורי ובהעלבת עובד ציבור. אתר 'וואלה' דיווח כי משפחתו בארץ מגייסת עבורו עורך דין שייצג אותו. ממשרד החוץ נמסר כי המקרה מוכר ומטופל, הן במחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ והן ע"י קונסול אבו דאבי.

אמו רונית סיפרה ל'וואלה': "הוא מגיב רע למצבי לחץ בעקבות פוסט טראומה, והוא כנראה הגיב בצורה מאד לא נעימה, אבל זה כל חטאו, הבחור שהיה לידו סיפר שהוא ממש נכנס לפאניקה, אבל הם פרשו את זה כאילו יש לו מה להסתיר בעוד שהוא פחד שהם הולכים לעשות לו דברים. זו אי הבנה שהלכה והסתבכה ואני מקווה שתיפתר בקרוב".

 

אבו דאבי הודו פוסט טראומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד