כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
קרבות התיקים בליכוד

מינוי זמני? הח"כ שמצפה להחליף את לוין כיו"ר הכנסת

גורמים בליכוד סבורים כי קיימת היתכנות גבוהה שלוין יישאר יו"ר הכנסת למרות שהמינוי הוא זמני • וגם, המסר של אנשי לשכת נתניהו לפעילי ליכוד

נתניהו ולין בהצבעה על מינוי היו"ר
נתניהו ולין בהצבעה על מינוי היו"ר צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ' \ דני שם טוב

חבר הכנסת יואב קיש המקורב מאוד לראש הממשלה המיועד נתניהו וליו"ר הכנסת יריב לוין, מצפה לקבל עם השבעת הממשלה את תפקיד יו"ר הכנסת, כך נודע ל'בחדרי חרדים'. עם זאת, גורמים בליכוד העריכו ביממה האחרונה כי קיימת סבירות גבוהה שלוין יישאר בתפקיד יו"ר הכנסת גם אחרי השבעת הממשלה, למרות שהמינוי נחשב ל''זמני".

עוד נודע לב'חדרי חרדים' כי, אופיר אקוניס, שנחשב למועמד בעל סיכויים גבוהים לקבל את תפקיד יו"ר הכנסת, קיבל בסוף השבוע שעבר מסרים ברורים כי הוא לא ימונה לתפקיד.

בתוך כך, חברת הכנסת גלית דיסטל שלא צפויה להתמנות לשרה נפגשה אמש (שלישי) לפחות פעמיים עם ראש הממשלה המיועד נתניהו. גורמים ששוחחו עם דיסטל סיפרו כי בין הפגישות, הסתובבה הח"כית שנחשבת מהמקורבות לנתניהו: "אבלה וחפויית ראש".

בנוסף, ראש הסגל בלשכת נתניהו, צחי ברוורמן ויועצו של ראש הממשלה המיועד איקי כהן, ביקשו ביממה האחרונה מפעילי ליכוד "לא לדבר על אף חבר כנסת, כולל לא על טלי גוטליב שעימם היא נמצאת בעימות". היועצים טענו כי צריך להרגיע את הרוחות ולהחזיר את השלום.

מלשכת חה"כ יואב קיש נמסר בתגובה לדיווח: "אין תגובה".

יריב לוין יואב קיש גלית דיסטל אטבריאן טלי גוטליב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד