כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
לאחר השתלטות מאסק

טוויטר תאבד 32 מיליון משתמשים בשנתיים

תחזית עגומה לטוויטר, עשרות מיליונים יעזבו את הפלטפורמה בגלל בעיות טכניות והפצת דברי שטנה. מספר המשתמשים מרחבי העולם צפוי לרדת בכמעט 4% בשנה הבאה וב-5% ב-2024 - יותר מ-32 מיליון איש בסך הכל

טוויטר תאבד 32 מיליון משתמשים בשנתיים
טוויטר צילום: Pixabay

יותר מ-30 מיליון משתמשים צפויים לעזוב את טוויטר במהלך השנתיים הקרובות, מכיוון שהחששות גוברים בגלל בעיות טכניות והתפשטות תוכן פוגעני לאחר ההשתלטות של אילון מאסק ששחרר חשבונות רבים בעייתיים ונותן חופש ביטוי לגזענים ואנטישמיים.

מספר המשתמשים מרחבי העולם צפוי לרדת בכמעט 4% בשנה הבאה וב-5% ב-2024 - יותר מ-32 מיליון איש בסך הכל. כך צופה סוכנות מחקרי השוק Insider Intelligence מאז שהחלה לעקוב אחר פלטפורמת המדיה החברתית ב-2008.

"לא יהיה אירוע קטסטרופלי אחד שיסיים את טוויטר", אמרה, יסמין אנברג, אנליסטית ראשית בחברת המחקר, "במקום זאת, משתמשים יתחילו לעזוב את הפלטפורמה בשנה הבאה כשהם מתוסכלים מבעיות טכניות ומהתפשטות תוכן מעורר שנאה". עוד אמרה: "הצוות של טוויטר שעובד מסביב לשעון, לא יוכל להתמודד עם בעיות התשתית וניהול התוכן של הפלטפורמה".

הדו"ח שלה צופה שטוויטר תאבד יותר משתמשים בארה"ב, השוק הגדול ביותר שלה, מכל מדינה אחרת, מספר המשתמשים בארה"ב צפוי לרדת ל-50.5 מיליון (ירידה של 8 מיליון) המספר הנמוך ביותר מאז 2014, כאשר הטוויטר הופך להיות יותר לא יציב ופחות נעים. בבריטניה, טוויטר תאבד כ-1.6 מיליון משתמשים במהלך השנתיים הקרובות, ותישאר עם 12.6 מיליון, כך נמסר מ-Insider Intelligence.

ביום שני האחרון טוויטר סגרה בפתאומיות את מועצת האמון והבטיחות שלה, קבוצת ייעוץ של כמעט 100 ארגונים עצמאיים אזרחיים, זכויות אדם ושאר ארגונים שהחברה הקימה ב-2016 כדי לטפל בדברי שטנה, ובעיות אחרות בנושא, רגעים לפני פגישה שנקבעה עם החברה.

אילון מאסק טוויטר ארה''ב בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד