כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
לא תשב בממשלה

"למה את מערבת את הבן שלי?" השיחה של שרה נתניהו עם גלית דיסטל

יאיר נתניהו שוחח עם חברת הכנסת מהליכוד, לאחר החלטת אביו לא לתת לה תפקיד בממשלה - והיא הביעה בפניו אכזבה על העניין. רעיית רה"מ המיועד פנתה אליה ושאלה: "למה את מערבת את הבן שלי?" דיסטל הבהירה כי היא לא עירבה אותו בעניין, ושלא היא זו שפנתה

"למה את מערבת את הבן שלי?" השיחה של שרה נתניהו עם גלית דיסטל
יאיר נתניהו צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

הסאגה סביב הודעתו של רה"מ המיועד בנימין נתניהו שלא ימנה את גלית דיסטל לשרה בממשלה - נמשכת. ב'ישראל היום' דווח, כי יאיר נתניהו, בנו של רה"מ המיועד, פנה ושוחח עם דיסטל בימים האחרונים לאחר ההחלטה, והיא הביעה בפניו אכזבה מההחלטה של אביו - על רקע העובדה שהיא נאבקה על שמם של נתניהו ומשפחתו בשנה וחצי האחרונות. בימים האחרונים ניסה יאיר נתניהו להשפיע על ההחלטה של אביו ולשנות אותה.

לאחר השיחה, שרה נתניהו שאלה את גלית: "למה את מערבת את הבן שלי?", ואילו דיסטל הבהירה לה כי לא היא זו שפנתה אליו, ושהיא מעולם לא עירבה את יאיר. לפי הדיווח, שרה הבינה וקיבלה את תשובתה.

לאחר המחאה ברשת למען דיסטל, והשיחות שלה ושל לשכתה עם יאיר נתניהו, היא נפגשה אמש עם רה"מ המיועד, וגם קיימה איתו פגישה נוספת היום. ח"כ גלית דיסטל מסרה בתגובה ל'ישראל היום': "אני לא מגיבה להדלפות מניפולטיביות ולרכילות זולה".

שרה נתניהו יאיר נתניהו בנימין נתניהו גלית דיסטל אטבריאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד