כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
האדמו"ר התרגש

לפני הקמת הממשלה: בחסידות הודיעו מעלים את משכורות האברכים

בשבע ברכות שנחגגה לבן זקוניו של האדמו"ר מבאיאן בהשתתפות נגידי החצר, הכריז מנכ"ל המוסדות והמועמד לכנסת על העלאה משמעותית ב-20 אחוז לפחות של משכורת האברכים. האדמו"ר ששמע את הדברים התרגש מאוד והביע קורת רוח מרובה | אין שמחה כשמחת התורה

לפני הקמת הממשלה: בחסידות הודיעו מעלים את משכורות האברכים
החתונה הגדולה השבוע בבאיאן צילום: משה גולדשטיין

בעיצומה של שמחת שבע ברכות בחצר חסידות באיאן שהתקיימה אתמול (חמישי) לבן הזקונים של האדמו"ר, בנוכחות 15 נגידים מתומכי המוסדות בבית האדמו"ר, הכריז המנכ"ל על בשורה משמחת.

מנכ"ל המוסדות בנימין הרשלר שנמצא גם ברשימה לכנסת הודיע לרבי כמתנה לחתונה על תוספת של 500 שקלים לכאלף אברכי רשת הכוללים של החסידות החל מהמשכורת הבאה.

בבאיאן כנראה לא מחכים להסכם הקואליציוני והקמת הממשלה, עשירי החסידות כבר העלו את המשכורת כמחווה לאדמו"ר לכבוד השמחה הגדולה. 

האדמו"ר ששמע על הבשורה התרגש מאוד, ואמר לכזה דבר לא ציפיתי. בחסידות גם מספרים כי מדובר בדרמה של ממש שהעלו את המשכרות.

שמחת החתונה הגדולה בחצר חסידות באיאן

בשמחת השבע ברכות השתתפו עוד הגאון רבי מלכיאל קוטלר ראש ישיבת בית מדרש גבוה לייקווד השוהה בארץ, והאדמו"ר מאלכנסדר שאף כובד בברכה אחריתא. כמו כן הרבי נתן את שאר הברכות לגבאים ומנהלי המוסדות. 

במודעה שפורסמה היום בחסידות התבשרו האברכים על הבשורה תחת הכותרת "אין שמחה כשמחת התורה", ומספרים כי עלה בידם לקיים את רצונו של האדמו"ר שדיבר בוועידת 'לרומם' להוסיף לאברכים עוד כסף. 

בחסידות מבשרים על עלייה שלפחות 20 אחוז במשכורות האברכים שמקבלים עד עתה 2000 שקל וכעת יקבלו 2500 שקל, מה שייתן עוד קצת מרווח נשימה לאברכים מקיימי העולם שיושבים ולנים באוהלה של תורה. 

הרבי מבאיאן אברכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד