כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
ניסה להבריח

בלע זהב ונאלץ להתאשפז לאחר שסבל מכאבים

הגבר, שניסה להבריח 81 גרם של זהב דרך קיבתו, גרם להפעלת האזעקה ביציאה מהמבנה. לאחר מכן התמודד עם התהליך הכואב של המתנה בבית החולים עד שהמתכת היקרה הוצאה מגופו

בלע זהב ונאלץ להתאשפז לאחר שסבל מכאבים
מכרה זהב. אילוסטרציה צילום: unsplash

אדם ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו ניסה להבריח כמויות גדולות של זהב על ידי בליעתו, לפני שנתפס הודות לאזעקה שהופעלה לאחר שהחיישנים קלטו את הזהב המוברח. האיש בלע 81 גרם מהמתכת היקרה אך נתפס כשהוא מנסה לצאת מבניין באמצעות לייזרים על הדלתות, שהפעילו אז אזעקה.

לאחר מכן, לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, הוא נלקח לבית חולים מקומי, שם בדיקת אולטרסאונד גילתה שהזהב עבר דרך מערכת העיכול שלו. לאחר טיפול רפואי אינטנסיבי הזהב הוצא מגופו. תמונות של צילום רנטגן מראות את חתיכות הזהב לאחר שעברו דרך מערכת העיכול של האיש.

ה'דיילי סטאר' דיווח, כי המידע שקיבלו הגיע ממקור פנימי בחברה, וכי הם בודקים מידע נוסף לגבי האירוע שבו העובד ניסה להבריח זהב בגופו מתוך המכרה בו עבד. מכרה הזהב ממוקם בצפון מזרח הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו.

 

גולשים ברשתות החברתיות מיהרו להגיב על הסיפור. אחד כתב: "תוצאה של הסבל של העובדים", בעוד אחר הוסיף: "הוכחה שהחברה לא משלמת לעובדים בהתאם. הם רואים אותם יצרנים, אבל משלמים שכר בינוני". אחר כתב "איש חכם", ואילו רביעי ציין: "באמת, איזה סיכון".

זהב קונגו הברחת זהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}