כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
איתות ממוסקבה?

עובד שגרירות אוקראינה נפצע ממעטפת נפץ

עובד בשגרירות אוקראינה בספרד נפצע בפיצוץ מכתב שפתח. פיצוץ המכתב אירע בשגרירות אוקראינה במדריד בירת ספרד. העובד ששמו לא פורסם נלקח לבית החולים. המשטרה הספרדית סגרה את האזור לפי פרוטוקול למקרים מסוג זה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pixsabay

עובד שגרירות אוקראינה במדריד נפצע בפיצוץ שהתרחש בעקבות מכתב שפתח. האירוע התרחש בסביבות השעה 13:00 שעון מקומי (רביעי), ועל פי הדיווחים, הפיצוץ אירע כאשר עובד השגרירות ניסה לפתוח מכתב. העובד ששמו לא פורסם, עבד בבניין ברובע הורטלזה במדריד והוא פונה לבית החולים בבירה הספרדית עם פציעות קלות.

המשטרה הספרדית הפעילה את 'פרוטוקול האנטי-טרור' שלה וסגרה את האזור סביב השגרירות.  מומחים לסילוק פצצות נמצאים גם הם במקום עם כלבי גישוש ומבצעים כעת בדיקה כדי להפוך את האזור לבטוח ומומחים לזיהוי פלילי צפויים להיכנס לאחר מכן. עדיין לא ברור אם התקרית קשורה למלחמת רוסיה-אוקראינה המתמשכת.

דוברו של שר החוץ האוקראיני דמיטרו קולבה, אולג ניקולנקו, אמר כי חייו של העובד אינם בסכנה. הדובר הוסיף כי לא נפגעו עוד אנשים. ניקולנקו הוסיף כי אמצעי האבטחה הוחמרו בשגרירויות אחרות של אוקראינה, בהוראתו של שר החוץ קולבה.

שר החוץ אמר לאחר הפיצוץ: "מי שעומד מאחורי הפיצוץ הזה הוא לא יצליח להפחיד דיפלומטים אוקראינים או להפסיק את עבודתם היומיומית כדי לחזק את אוקראינה ולהתמודד עם התוקפנות הרוסית".

גורם במשטרה הספרדית אמר לתקשורת המקומית: "עובד השגרירות סבל מפציעות קלות ופונה בעצמו לבית החולים. מתנהלת חקירה". טרם נמסרה תגובה רשמית משגרירות אוקראינה במדריד.

מלחמת אוקראינה רוסיה שגריר אוקראינה שגרירות מדריד מעטפת נפץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד