כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
חוויתם אלימות? תתלוננו

המפכ"ל שבתאי: "צוות מיוחד למיגור האלימות בכבישים"

מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי, נאם בכנס מפכ"לים הנערך בארץ בהשתתפות 45 משלחות מרחבי העולם, שם אמר כי יקים צוות מיוחד שיטפל וימגר את האלימות הגואה בימים אלו בכבישי הארץ | המפכ"ל ביקש מכל מי שחווה אלימות בכביש שיתלונן על כך למשטרה

תקיפה בכביש, אילוסטרציה
תקיפה בכביש, אילוסטרציה צילום: לפי סעיף 27א

משטרת ישראל מקיימת השבוע את כנס המפכ״לים שבו מתארחות בישראל 45 משלחות מפכ״לים מ-34 מדינות ברחבי העולם, כנס שבו מחזקת משטרת ישראל את שיתופי הפעולה עם משטרות העולם במאבק בפשיעה המאורגנת, פשיעת הסייבר והטרור. המפכ״ל הודיע במהלך הכנס כי משטרת ישראל תקים צוות חשיבה שמטרתו טיפול בנגע האלימות בכבישים.

בנאומו אמר המפכ"ל: ״משטרת ישראל פועלת בנחישות חסרת פשרות לטפל בנגע האלימות מכל סוג ובכל מקום שבו היא מתרחשת. היינו עדים בימים האחרונים לרצף של אירועי אלימות בכבישים שאחד מהם הסתיים ברצח".

לדבריו, "משטרת ישראל הגיעה לחשודים שתועדו ולא נעצור עד שנביא את החשודים לדין תוך שאנחנו כמשטרת ישראל דורשים ענישה מחמירה שתתורגם להרתעה, יידע כל אדם שנוהג באלימות כי יש לכך מחיר ענישתי כבד הן בשלילת החירות והן בקנסות כבדים".

שבתאי פנה לאזרחים, "אני קורא לאזרחים שנופלים קורבן לאלימות בכביש ואלימות בכלל להתלונן ולשתף אותנו כדי שנעקור אותם מהחברה".

לסיכום אמר המפכ"ל, "בתום הכנס נארגן צוות חשיבה שמטרתו תהיה לראות איך אנחנו נותנים מענה משולב בין משטרת ישראל לגופים האחרים ואני מקווה שנוכל לספק יותר בטחון לתושבים ברחובות״.

מפכ"ל המשטרה אלימות בכביש צוות חקירה מיוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד