ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
ציידי המל"טים

מאמץ אוקראיני להשמיד את הצי האיראני של רוסיה

יחידות נגד מל"טים מסתובבות במשמרות לילה ברחבי העיר מיקולאייב באוקראינה, נעות בין נקודות ירי. כל אחת מהן נבחרה בקפידה כדי למזער את הסיכוי לפציעות, כאשר הם מזהים מל"ט איראני, צוותים רבים יורים על המל"ט בבת אחת

מאמץ אוקראיני להשמיד את הצי האיראני של רוסיה
מל"טים איראניים צילום: Iran international

בעוד רוסיה נסוגה מאוקראינה, היא ממשיכה לפגוע באוקראינה עם מל"טים מתוצרת איראן, מפחידה אזרחים והורסת תשתיות מים וחשמל עם כניסת החורף. יחידה מיוחדת על החוף הייתה אחת מעשרות שהוטלו עליהן זיהוי והשמדת כלי הטיס הבלתי מאוישים המתאבדים שרוסיה משתמשת במסע ההפצצות שלה.

העיר מיקולאייב, שעד לא מזמן הייתה רק כ-30 קילומטרים מהחזית, היא אחת הערים הראשונות שנפגעו מהמל"טים האיראניים, ראשי העיר ריכזו במהירות יחידות ניידות נגד מל"טים וגייסו אנשי משטרה, צבא, יחידות ההגנה והמשמר הלאומי.

"רוסיה שיגרה בתחילה את המל"טים בכל שעות היממה", אמרו ציידי המל"טים ל'וושינגטון פוסט' אבל המל"טים הרועשים והאיטיים הופלו בקלות באור יום, דבר שהביא את רוסיה לשגר אותם בעיקר בין חצות לעלות השחר. יחידות נגד מל"טים מסתובבות במשמרות לילה ברחבי העיר מיקולאייב באוקראינה, נעות בין נקודות ירי. כל אחת מהן נבחרה בקפידה כדי למזער את הסיכוי לפציעות, כאשר הם מזהים מל"ט איראני, צוותים רבים יורים לעברו בבת אחת.

"זו תמונה יפה כאשר באמצע הלילה, אלף סיבובים מאירים את השמיים", אמר בוגדן יארמה, בן 26, חבר בכוחות המיוחדים של אוקראינה שעוזר למגר את המל"טים על מיקולייב. "זה כמו משהו מתוך מלחמת הכוכבים, גם מדהים וגם מסוכן", אמר יארמה, שהיה מנהל אמנותי לאירועים לפני פלישת רוסיה. "בגלל זה אנחנו יורים רק איפה שאנחנו יודעים שאין אזרחים בגזרה כי אתה יכול להרוג יותר אזרחים עם הרובים שלך ממה שהמל"טים היו עושים".

מלחמת אוקראינה רוסיה מל"טים איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד