כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
רוחות חדשות

אילון מאסק הכריז על חנינה כללית בטוויטר לחשבונות מושעים

החל משבוע הבא חשבונות טוויטר מושעים יחזרו לפעול, כל עוד הם לא עברו על החוק או שלחו ספאם. הבוס החדש של טוויטר ביצע סקר האם יש להציע חנינה לחשבונות מושעים. יותר מ-3.1 מיליון גולשים בטוויטר הצביעו, 72 אחוז אמרו שכן

אילון מאסק הכריז על חנינה כללית בטוויטר לחשבונות מושעים
אילוסטרציה צילום: unsplash

אילון מאסק הודיע ​​שחשבונות טוויטר מושעים יקבלו חנינה החל מהשבוע הבא. בעלי החברה, ששילם עליה 44 מיליארד דולר באוקטובר, ביצע סקר עם השאלה האם להחזיר את החשבונות המושעים בחזרה, רוב הגולשים תמכו במהלך, 72 אחוז הצביעו בעד, מתוך 3.1 מיליון מצביעים.

הסקר שפורסם ביום רביעי שאל: "האם חברת טוויטר צריכה לתת חנינה כללית לחשבונות מושעים, בתנאי שהם לא עברו על החוק או עסקו בספאם חמור?"

כ-72.4 אחוז מהמצביעים אמרו כן, בעוד 27.6 אחוז אמרו לא. היו 3,162,112 הצבעות במהלך הסקר שנמשך 24 שעות. מאסק אמר ביום חמישי: "האנשים דיברו, חנינה מתחילה בשבוע הבא". הסקר בא בעקבות סקר אחר שנשאל אם יש להחזיר את הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. לאחר שהרוב אמר כן, החשבון של טראמפ הופעל מחדש - ואז טראמפ אמר שהוא לא רואה שום סיבה להצטרף מחדש.

מאסק הסתייג מחשבון אחד, ואמר כי חוקר הקונספירציה אלכס ג'ונס לא יחזור לטוויטר ויישאר חסום מהפלטפורמה לצמיתות. מאסק אמר ביום ראשון כי "אין לו רחמים על מי שמשתמש במותם של ילדים למטרות רווח, פוליטיקה או תהילה". מאסק רגיש לכך מותו של ילדו הראשון.

אלכס ג'ונס, קונספירטור שפרסם כי רציחות רבות לא אירעו, וכי אנשים מדווחים על רצח, כדי להביא לאיסור נשקים בארה"ב, ג'ונס חויב לאחרונה לשלם מאות מיליוני דולרים פיצויים על השקרים שלו בנוגע לירי בבית הספר היסודי סנדי הוק ב-2012, שבו נהרגו 26 בני אדם, בעיקר ילדים.

טוויטר חנינה אילון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד