י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
סיכן את חייו

צפו: פרץ לכביש סואן כדי להתחמק מהמשטרה, אך נעצר

גבר בפלורידה ניסה להימלט משוטרים באחד הכבישים המהירים והעמוסים ביותר של המדינה. במהלך המרדף הוא פרץ החוצה וחצה כביש בצורה מסוכנת. משטרת פלורידה פרסמה את התיעוד המפחיד

צפו: פרץ לכביש סואן כדי להתחמק מהמשטרה, אך נעצר
הגבר בורח בכביש המהיר צילום: משטרת פלורידה

גבר מפלורידה נעצר לאחר שטס ב-160 קמ"ש, וניסה להימלט משוטרים באמצע כביש סואן, כך לפי מחלקת השריף של מחוז ברווארד. "אני מניח שכשאתה נוסע במהירות של 160 קמ"ש בכביש המהיר, ייתכן שתהיה לך קצת בעיה עם את היחידה שלנו" כתב השריף בפייסבוק.

הגבר נמלט בכביש הסואן
הגבר שנעצר, זוהה כזכארי סיברט. הוא נמלט ביום שבת האחרון מהשוטרים כי רישיון הנהיגה שלו היה בשלילה. השוטר צ'ארלס היל ניסה לעצור אותו על מהירות מופרזת, אך במקום לעצור את המכונית, סיברט החליט לברוח בכביש המהיר, עצר את רכבו ונמלט בצורה מסוכנת באמצע כביש סואן. הנהג הנמלט איתר רכב, ואמר לנהג כי הוא ישלם לו שייקח אותו בחזרה לאזור הכביש המהיר בהנחה שהשוטרים כבר לא שם.

השריף כתב: "אני מניח שהוא שכח שהוא במחוז ברווארד, ואנחנו רודפים אחריך עד שנצוד אותך, השוטרים שלנו עדיין היו באזור ואיתרו את סיברט מתחבא במושב האחורי של הרכב איתו ניסה להימלט, כל זה עם רישיון נהיגה שנשלל, למרבה המזל, אף אחד לא נפגע ממעשיו של סיברט כשהוא קיבל את ההחלטה המטופשת לרוץ על כל הנתיבים של הכביש הבין-מדינתי".

סיברט עומד בפני מספר אישומים, כולל נהיגה ללא רישיון בתוקף, והתנגדות לא אלימה, הוא אמור להופיע בבית המשפט בדצמבר הקרוב.

פלורידה ארה''ב כביש שלילת רשיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}