כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
המדריך המלא

אופציית ה'קהילות' הגיעה לוואטסאפ - מה זה אומר?

העדכון החדש של וואטסאפ הגיע הבוקר לרוב המכשירים בישראל והפיצ'ר המדובר שלה, ה'קהילות' נוסף לצד הצ'אטים הרגילים | מדובר בפיצ'ר שיתן למנהלים אופציה לאגד מספר קבוצות הקשורות לאותו נושא, בנוסף יתאפשר לשלוח הודעה לכל החברים מבלי לפגוע בפרטיותם | המדריך המלא

אופציית ה'קהילות' הגיעה לוואטסאפ - מה זה אומר?
וואטסאפ צילום: unsplash

אחד השינויים הגדולים של וואטסאפ הגיע לישראל והוא נעשה במהלך היום (רביעי) זמין כמעט בכל המכשירים התומכים באפליקציית המסרים, מדובר בסימן הקטן שנוצר בפינה הימנית של המסך ומכונה "קהילות", מטרת העדכון היא ליצור דרך נוחה יותר לדיונים בקבוצות רבות משתתפים. 

מה זה בדיוק אומר? קהילה (Group) היא מעין קבוצה בתוך קבוצה, שאותה יכול להקים מנהל של קבוצה קיימת בוואסטאפ. כך למשל, מנהל בית ספר המחובר לכל הקבוצות של ההורים יוכל לאחד אותן תחת קהילה אחת וכך הקבוצות תהיינה מאורגנות יותר. 

כפתור ה'קהילות' בגרסת ה'ווב'.

החיבור נעשה בצורה שכל המחוברים ל'קבוצות' ימשיכו כרגיל להתכתב בקבוצה, יחד עם זאת הם יוכלו לבקש מהמנהל להצטרף לקבוצה אחרת, והמנהל מצידו יוכל לשלוח הודעה לכל ה'קהילה' בבת אחת ובצורה פרטית יותר, מקבלי ההודעה לא יוכלו לראות מי נמצא יחד איתם בקהילה. 

כדי להתחיל בבניית קהילה לחצו על סימון הקהילות - New communities (הסימון ממוקם למעלה ליד הצ'אטים למשתמשי אנדרואיד וב'ווב' ולמטה עבור משתמשי iOS). לאחר הלחיצה הראשונית תוכלו להתחיל ולבנות קהילה ולפתוח קבוצות חדשות או לחלופין, להוסיף אליה קבוצות אותן אתם כבר מנהלים. מי שנמצא בתוך קהילה יכול לעבור בין קבוצות זמינות, ומנהלי קהילות יכולים לשלוח עדכונים לכלל הקהילה.

בניגוד לקבוצות הקיימות המוגבלות ל-512 משתמשים, עם המעבר לקהילות וואטסאפ צפויה להגדיל את כמות המשתמשים למספר גבוה יותר אשר בשלב זה אינו ידוע, אך היא מציינת כי מנהלים יוכלו לשלוח “הכרזות קהילה”, הודעות שישלחו לכלל חברי הקהילה, גם לאלפי משתמשים.

אופציית ה'קהילות' בגרסת האנדרואיד. 

סקרים

אחרי לא מעט דיבורים בוואטסאפ השיקו הבוקר גם את אופציית הסקרים. בכדי לשלוח סקר תצטרכו לוודא שיש לכם את הגרסה הכי עדכנית של וואטסאפ וכמו שמצרפים מסמך או מיקום (כפתור בצורת 'שדכן' בשורת הכתיבה) אם אין לכם את אופציה עדיין, אל תדאגו - הגרסה החדשה תתעדכן לכם ממש בקרוב. 

אופציית הסקרים שהגיעה היום לאפליקציית וואטסאפ

וואטסאפ קהילות פיצ'ר חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד