ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
פיצוצים בכל אוקראינה

רבה של אוקראינה: "זורקים עלינו טילים אבל אנחנו לא מפחדים"

רוסיה פתחה היום במתקפת טילים על קייב ועל ערים נוספות, חלקים נרחבים בעיר הבירה נותרו ללא חשמל. הטילים פגעו בבניינים רבי קומות המאוכלסים באזרחים. "רוצים להשאיר אותנו ללא מים וחשמל"

רבה של אוקראינה: "זורקים עלינו טילים אבל אנחנו לא מפחדים"
הרב משה אסמן במקלט בקייב צילום: באדיבות המצלם

רבה של אוקראינה, הרב משה אסמן שנשאר עם צאן מרעיתו בקייב הבירה, מספר כי מעל 100 טילים נפלו היום (שלישי) על אוקראינה, כולל על עיר הבירה קייב. הרב אסמן סיפר מתוך המקלט בו הוא נמצא על המצב: "אנחנו נמצאים במרכז קייב, בעצם אין לנו מקלט, אנחנו נמצאים במקום שדומה למקלט עם הרבה אנשים הרבה אנשים שרצו לכאן, יש כאן הרבה התקפות טילים, גלים של התקפות, אחד אחרי השני על כל אוקראינה, כולל קייב".

הרב משה אסמן במקלט בקייב
"היו הרבה פיצוצים, מכיוון שאסור להגיד איפה זה נפל, אז אני יכול לומר שזה היה לא רחוק מאיתנו, אני פרסמתי בשפה האוקראינית ברשתות החברתיות, קריאה לא לפחד, להיות ביחד, הרוסים מפציצים את התשתיות שלנו, הם רוצים שהמדינה תישאר בלי חימום בלי חשמל בלי מים, הם עושים את זה באכזריות, הם שיגרו גלים של טילים על כל אוקראינה על מקומות חיוניים בקייב".

למעלה מ-100 טילים נורו על אוקראינה עד עכשיו. הרב אומר כי נפגעו כמה בתים בבניינים רבי קומות, יש נפגעים יש הרבה אמבולנסים, בעזרת השם אנחנו מקווים שיהיה טוב בקרוב, יהיה ניצחון, משיח עכשיו".

המתקפה הרוסית הגיעה מספר ימים אחרי שרוסיה ספגה השפלה בשדה הקרב ונאלצה להסיג את כוחותיה מהעיר חרסון, פוטין לא סלח ושיגר מעל 100 טילים על תשתיות אזרחיות במדינה שכבר סובלת ממלחמה מאז פברואר האחרון.

פגיעת הטילים והשריפה בקייב

מלחמת אוקראינה רוסיה קייב שיגור טילים הרב משה אסמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}