ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
124 מיליארד

ג'ף בזוס אומר שהוא ייתן את רוב כספו לצדקה

מייסד אמזון, ג'ף בזוס, מתכנן למסור את רוב הונו לצדקה בסך 124 מיליארד דולר במהלך חייו, ואמר שהוא יקדיש את עיקר הונו למלחמה בשינויי האקלים ותמיכה באנשים שיכולים לאחד את האנושות מול פיצולים חברתיים ופוליטיים עמוקים

ג'ף בזוס אומר שהוא ייתן את רוב כספו לצדקה
ג'ף בזוס צילום: מועצת העיר סיאטל

מייסד אמזון, ג'ף בזוס, מתכנן למסור את רוב הונו בסך 124 מיליארד דולר במהלך חייו, הוא אמר לרשת CNN שהוא יקדיש את עיקר הונו למלחמה בשינויי האקלים ותמיכה באנשים שיכולים לאחד את האנושות מול פיצולים חברתיים ופוליטיים עמוקים. למרות שההבטחה של בזוס היתה ללא פרטים מדויקים, אך זאת הפעם הראשונה שהוא הכריז שהוא מתכנן לתת את רוב כספו לצדקה.

מבקרים רבים העבירו ביקורת על בזוס על כך שלא חתם על הבטחת נתינה לצדקה, הבטחה של מאות אנשים עשירים בעולם שהתחייבו לתרום את רוב הונם למטרות צדקה.

בראיון בביתו בוושינגטון, בזוס, דיבר לצד אשתו, העיתונאית שהפכה לפילנתרופית לורן סאנצ'ז, ואמר כי הם "בונים את היכולת להיות מסוגלים לתת את הכסף לצדקה". כשנשאל ישירות אם הוא מתכוון לתרום את רוב הונו במהלך חייו, בזוס אמר: "כן, אני אעשה זאת". אבל האתגר הגדול ביותר של בני הזוג עשוי להיות איך לחלק את הונו העצום של בזוס. בזוס סירב להתייחס לאחוז מסוים או לספק פרטים קונקרטיים על היכן הוא צפוי לתרום.

למרות היותו האדם הרביעי העשיר בעולם עם 124 מיליארד דולר, לפי מדד המיליארדרים של סוכנות הידיעות בלומברג, בזוס נמנע מלהציב סכום יעד שהוא יתרום בחייו.

אמזון מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס צדקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד