כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
בשביל אוהל וגנרטור

למרות ההבטחות: עלויות המעון הפרטי של לפיד נחשפות

למרות הבטחת לפיד לעבור ולהתגורר בירושלים סמוך למעון בבלפור, המדינה שילמה כמעט חצי מיליון שקל בכל חודש עבור הצבת אוהלים וגנרטור מחוץ לבית ועוד 13 אלף שקלים עבור שירותים ניידים

למרות ההבטחות: עלויות המעון הפרטי של לפיד נחשפות
מעון ראש הממשלה הזמני צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לאורך כל תקופת כהונתו בתפקיד, המדינה שילמה יותר משני מיליון שקלים עבור ההוצאות סביב מעונו הפרטי של ראש הממשלה יאיר לפיד ברמת אביב. כך פורסם הבוקר (שני) בתוכנית "קלמן ליברמן" ב'כאן רשת ב'.

על פי הפרסום, המדינה שילמה 438 אלף שקלים בחודש עבור הצבת אוהלים וגנרטור מחוץ לבית ו-13 אלף שקלים עבור שירותים ניידים. עם זאת, ב'כאן חדשות' מציינים כי ראש הממשלה לפיד לא ערך שיפוצים או שינויים כלשהם בביתו.

בחודש יולי האחרון, שלושה שבועות לאחר שנכנס לתפקיד, פורסם ב'כאן חדשות' כי ראש הממשלה לפיד ישן במעון בירושלים רק לילות בודדים ואת היתר ברמת אביב. זאת על אף הבטחתו כי בניגוד לקודמו בתפקיד יתגורר בירושלים וברקע הביקורת על בזבוז כספי הציבור בביתו הפרטי של נפתלי בנט ברעננה.

בחודש לאחר מכן פורסם ב'כאן חדשות' כי שב"כ תיכנן להקים "מתקנים ביטחוניים" על שטחים ציבוריים פתוחים כחלק מהעבודות בביתו של ראש הממשלה יאיר לפיד בתל אביב. על פי הפרסום, שכניו של ראש הממשלה קיבלו אפשרות להתנגד לתוכנית. לאחר הפרסום הנחה לפיד לעצור את כל העבודות סביב ביתו.

מעון ראש הממשלה עלות גבוהה יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד