כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
בהנהגה מחשבים מסלול מחדש

הזמנתם אייפון חדש? חכו בסבלנות

אפל הודיעה ללקוחותיה כי ייתכנו עיכובים באספקת אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס וזאת עקב הגבלות הקורונה בסין, שמשפיעות על מפעל האייפונים הגדול בעולם | בתוך כך, בכירים בהנהגה הסינית בוחנים אפשרויות לזנוח את גישת ה"אפס הדבקה" שפגעה קשות בכלכלה ובזכויות הפרט

הזמנתם אייפון חדש? חכו בסבלנות
אילוסטרציה צילום: unsplash

האייפונים החדשים יגיעו אליכם באיחור? חברת Apple הזהירה את לקוחותיה ביממה האחרונה כי קבלת אייפון 14 פרו או אייפון 14 פרו מקס לאחר רכישתם עלול להתעכב משך זמן רב יותר מהמצופה. באפל ציינו כי מפעל הסמארטפונים שבסין פועל כרגע בקיבולת פחותה משמעותית מבדרך כלל וזאת בשל הגבלות הקורונה בסין.

"כפי שעשינו במהלך כל מגפת הקורונה, אנחנו מתעדפים בריאות ובטיחות של העובדים בשרשרת האספקה שלנו. אנחנו ממשיכים לראות ביקוש גבוה לאייפון 14 פרו ולאייפון 14 פרו מקס, אומנם אנו צופים משלוחים איטיים יותר משצפינו קודם לכן של מוצרים אלו, והלקוחות יחוו זמני המתנה ארוכים יותר עד שיקבלו את מוצריהם", נכתב בהצהרה של אפל.

הרשויות בסין, שעדיין מחויבת למדיניות "אפס הדבקה" בכל שטחה, הטילו ב-2 בנובמבר סגר מלא למשך שבוע במחוז בו נמצא מפעל האייפונים הגדול בעולם Foxconn. ההודעה צפויה לאכזב משקיעים, שעד כה עוד הביעו תקווה שסין תסיר את הגבלות הקורונה בעתיד הקרוב.

עם זאת בשעות האחרונות מדווח כי בכירים בהנהגה הסינית בוחנים אפשרויות לזנוח את גישת ה"אפס הדבקה" לאחר קרוב לשלוש שנות מדיניות סגרים נרחבת והדוקה. לאורך תקופה ארוכה נמתחה ביקורת על המדיניות שלא הביאה לצמצום התחלואה, אך פגעה באופן דרמטי בכלכלה ובזכויות הפרט.

אייפון 14 אפל apple סין קורונה אספקת מוצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}