כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"אינני 'מוסר'"

תושב שמעון הצדיק ל'בחדרי': "מעולם לא שימשתי כסוכן שב"כ"

בעקבות הדיווח ב'בחדרי' סביב הסערה בשמעון הצדיק שם חושדים בצעיר תושב השכונה כי הוא משמש כמודיע לרשויות החוק, הצעיר פנה ל'בחדרי חרדים' בתגובה מפורטת, שבה הוא מסביר כי אולץ לשמש כעד תביעה אך ורק משום שמצלמות שתיעדו את האירוע הופקו מביתו הפרטי

תושב שמעון הצדיק ל'בחדרי': "מעולם לא שימשתי כסוכן שב"כ"
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

מוקדם יותר פרסמנו ב'בחדרי חרדים' כי שכונת שמעון הצדיק (שייח ג'ראח) סוערת בעקבות כך שתושבי השכונה העלו חשד כי צעיר שמתגורר במקום, משמש כמודיע או סוכן של הרשויות ואף היה מי שטען כלפיו כי בעבר פעל בשירות השב"כ, בנוסף מספרים שם כי התושב משמש כעד תביעה בתיק של שני היהודים שנעצרו בחשד לתקיפה ופציעה של ערבי תושב השכונה בחג סוכות האחרון.

בעקבות הכתבה, הצעיר תושב שמעון הצדיק שכלפיו הופנה החשד שמשמש כמודיע וכעד תביעה, פנה לכתב 'בחדרי חדרים' והסביר בפרוטרוט כי מעולם לא עבד עם השב"כ או הרשויות, וכי השיבה שהוא משמש כעד תביעה זה רק במסגרת הליך פרוצדורלי ולא מהותי, שהרי צילומי התקיפה הוצאו ממצלמות ביתו בצו שמחייב אותו להעיד על שעת הצילומים.

"אני תושב מזרח ירושלים מזה 6 שנים. גרתי בדירות מבודדות ומורכבות במזרח ירושלים לאורך השנים וזאת למען העם והארץ", הוא אומר ל'בחדרי חרדים'.

לעניין האירועים בשמעון הצדיק בסוכות האחרון, הוא אומר לנו: "במהלך הערב הייתה חצי שעה בה במהלך זריקות אבנים מצד הערבים נפצע איתמר אלקובי באורח קשה ושכני, מר זהראן הותקף בידי יהודים יתכן כי חששו שבכוונתו לפגוע בהם ולכן יזמו חתירה למגע".

לדבריו, "היותי עד תביעה נובעת מכך שהמצלמות שתיעדו את האירוע הופקו מביתי מתוקף סמכותם כחלק מחקירת שני האירועים האמורים ומי שהתנהל מול השוטרים מתושבי הדירה הייתי אני. החלטת המשטרה והפרקליטות להשתמש בי כעד תביעה אינה החלטה שתלויה בי ולא נעשתה בידיעתי. ממליץ לכל המבקרים והממהרים לדון לכף חובה להמתין לעדותי בבית המשפט, עדות לה אני מחויב להתייצב ולבקר אותי אחריה ככל וימצאו זאת לנכון".

"ובהתייחס לחקירת תקיפתו של איתמר אלקובי", אומר החשוד, "מדובר בהתנהלות חמורה ובזויה של המשטרה שהתיק של תקיפתו לא נחקר ע"י שב"כ וימ"ר בדיוק כמו תקיפת מר זהראן. בניגוד לנרמז בכתבה. לא שימשתי מעולם כסוכן/מודיע של כוחות הביטחון".

לסיום  הוא מבקש להבהיר: "היה ואי מי טוען ששימשתי או שאני משמש כ'מוסר' יתכבד ויפנה לבית דין או לרבני המגזר. יהודים אנחנו ודין תורה הוא דיננו לא משפט ההמון".

שמעון הצדיק סוכן סמוי סוכן חשאי שב"כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד