י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
עברה ניתוח בראשה

נפגעה מירי: בת 13 נפצעה קשה בקרית ארבע

במשטרה ובצה"ל בודקים מה גרם לפציעתה של הנערה בת ה-13 בקרית ארבע | בית החולים הדסה: "בבדיקות שנערכו זוהתה פגיעת ירי בראשה" | מצבה מוגדר קשה מאוד | התפללו לרפואת תמר בת נירה

קרית ארבע, ארכיון
קרית ארבע, ארכיון צילום: דוברות מד"א

צעירה בת 13 נפצעה הערב (חמישי) באורח קשה, לאחר שנפגעה בקרית ארבע. בשעה זו נבדק האם נפגעה מירי, ייתכן תועה, שבוצע מהצד הפלסטיני.

הנערה שצעדה יחד עם אחותה ביישוב, חשה לפתע פציעה בראשה ובהמשך איבדה את הכרתה.

ממד"א נמסר כי הצעירה שנפצעה הובאה למרפאה מקומית בקרית ארבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם נערה בת 13 במצב קשה מחוסרת הכרה עם פציעה בגופה. בארגון ציינו כי נסיבות האירוע אינן ברורות. 

פרמדיק מד"א נתנאל יאמין וחובשת מד"א טליה אדרי סיפרו: "כשהגענו למרפאה ראינו את הנערה מחוסרת הכרה עם פציעה מדממת בגופה כשהצוות הרפואי מעניק לה טיפול רפואי ראשוני. הכנסנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת ומצבה קשה."

במרכז הרפואי הדסה עין כרם, אליו פונתה הצעירה, עדכנו כי "הסתיים ניתוח הראש של הנערה שנפגעה מירי בקרית ארבע. מצבה קשה, היא מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם".

משפחתה מבקשת מהציבור להתפלל לרפואתה השלימה של תמר בת נירה לרפו"ש בתושח"י.

(עודכן בשעה 22:45)

קרית ארבע אירוע ירי נערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}