ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
ממשיך להתבטא באנטישמיות

הזמר הנודע טוען כי רופאו היהודי ניסה להרוג אותו

קניה ווסט, זמר אמריקאי מוכר ועשיר שלאחרונה אף רכש רשת חברתית ימנית, ממשיך להתבטא באנטישמיות, ולאחר שהביע הערצה כלפי היטלר והסית לאלימות נגד יהודים, טוען כעת כי רופאו היהודי ניסה להרוג אותו

הזמר הנודע טוען כי רופאו היהודי ניסה להרוג אותו
רופא פרטי צילום: פיקסביי

קניה ווסט הוא אחד מן הזמרים המצליחים בעולם ופרסומו חצה מזמן את גבולות המוזיקה והתפשט לתחומים רבים ושונים. שוויו מוערך בכ-2 מיליארד דולר, מאות מיליונים מכל רחבי העולם שומעים את שיריו ובבחירות האחרונות לנשיאות ארה"ב הוא אף התמודד במפלגה עצמאית נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ והנשיא הנבחר ג'ו ביידן. בשבועות האחרונים לקח צעד קדימה את מעורבותו הפוליטית, כאשר רכש רשת חברתית שידועה כימנית.

מזה למעלה מחודש מתבטא ווסט פעם אחר פעם האנטישמיות ודבריו גובלים בהסתה לרצח יהודים. לפני כשלושה שבועות יצר ווסט סערה גדולה ברשתות החברתיות, כאשר צייץ בטוויטר: "אני ישנוני קצת הערב אבל כשאתעורר אעבור לכוננות רמה 3 כלפי היהודים. מה שמצחיק הוא שאני לא יכול להיות אנטישמי כי שחורים הם בעצם יהודים. שיחקתם בי וניסיתם להחרים את כל מי שמתנגד לאג'נדה שלכם".

בהמשך הביע את הערצתו לאדולף היטלר, ואמר כי היהודים "השיגו את הקול השחור". בהמשך הוסיף ווסט ואמר כי היהודים בתעשיית הבידור יכולים "לחלוב אותנו עד שנמות". ווסט התייחס גם לחתנו היהודי של הנשיא לשעבר טראמפ, ג'ארד קושנר, ואמר עליו כי הוא: "דוגמא לאופן שבו העם היהודי מחזיק את ידיו בכל עסק ששולט בעולם".

כעת, מוסיף ווסט אמירה אנטישמית נוספת לאוסף האמירות המסוכנות שלו. בריאיון שנערך איתו אמר ווסט כי הרופא היהודי שלו רצה שהוא ייקח תרופות שיהרגו אותו. "אבל בגלל שלא לקחתי את האבחון השגוי, ולא לקחתי את התרופה, אני יכול לדבר איתך ברור ושקוף", אמר למראיין. באמירה זו טען ווסט כי רופאו רצה להרוג אותו בשל נוצריותו - עלילת דם שעלולה לתת גב לגל אנטישמיות נוסף בארה"ב ובעולם.

אנטישמיות בארה"ב קניה ווסט רופא רצח יהודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד