כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
יחכו לתוצאות האמת

מאוכזבות? מפלגות השמאל שולחות את הפעילים "אין אירוע"

מפלגות העבודה ומרצ הודיעו הערב לאחר היוודע תוצאות המדגמים כי לא יקיימו הערב אירועי סיום בחירות וראשי המפלגה לא ינאמו בפני הפעילים. במפלגות מסבירים כי יחכו לתוצאות האמת בכדי לומר את דברם

מאוכזבות? מפלגות השמאל שולחות את הפעילים "אין אירוע"
העבודה/מרצ צילום: תומר נויברג / אבשלום ששוני, פלאש 90

עם היוודע תוצאות מדגמי הבחירות המעניקות ניצחון לגוש הימין, במפלגות השמאל מנסים להיאחז בתקווה כי אחרי ספירת הקולות המצב ישתנה. על פי המדגמים, מפלגת העבודה מקבלת בין חמישה לשישה מנדטים ומרצ מקבלת בין ארבעה לחמישה מנדטים.

יו"ר מרצ זהבה גלאון הודיעה כי לא תגיע לנאום הערב בפני פעילי המפלגה. על פי המדגמים, שר הבריאות ניצן הורוביץ, שעמד בראשות המפלגה בבחירות הקודמות ושובץ כעת במקום ה-7 לא יזכה להכנס לכנסת הבאה גם חבר הכנסת יאיר גולן, שהתמודד מול גלאון נמצא על פי חלק מהמדגמים מחוץ לכנסת הבאה.

מזכ"ל מרצ, תומר רזניק, הסביר את החלטת היו"ר לשלוח את הפעילים לביתם: "התוצאות לפי המדגמים הם לא מה שציפינו, שיהיו לפחות בעניין הגושי. אנחנו נחכה לתוצאות האמת".

גם במפלגת העבודה החליטו שלא לקיים הערב אירוע סיום יום הבחירות ויחכו לתוצאות האמת, יו"ר המפלגה מרב מיכאלי מסרה כי "לאור חוסר הוודאות בתוצאות, אירוע המפלגה יידחה למועד מאוחר יותר. הבקשה שלא להתראיין ולתדרך בשלב זה עומדת בעינה".

בחירות לכנסת ה-25 מפלגת העבודה מרצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד