כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024
"לוודא שגנץ לא נכנס במקומנו"

בן גביר מצהיר: זה התיק שאדרוש בכניסה לממשלה

בצל הניסיון "השתייה" של נתניהו, יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' עולה לסדר היום ומודיע כי ידרוש במשא ומתן להקמת ממשלה, אם גוש הימין יגיע ל-61 - את תפקיד השר לביטחון פנים | הוא הציב גם יעד למספר המנדטים: "חייבים להגיע לחמישה עשר מנדטים, ולוודא שבני גנץ לא נכנס לממשלה במקומנו"

בן גביר מצהיר: זה התיק שאדרוש בכניסה לממשלה
איתמר בן גביר צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חבר הכנסת איתמר בן גביר הודיע הערב (ראשון) על התיק שידרוש, את תפקיד השר לביטחון פנים במו"מ להקמת ממשלת ימין בראשות נתניהו שתוקם לאחר הבחירות, אם הגוש יזכה ברוב.

בהצהרה שנשא המשיך בן גביר בקו לאיגוף הליכוד מימין, כחלק מהמטרה שלו ושל סמוטריץ' למנוע "דליפת מנדטים" בתגובה לניסיון השתייה של נתניהו, ופתח בקמפיין לעבר המשרד שמזוהה עם האג'נדה שקידם - ביטחון הפנים.

"חזרתי לפני כשעה מהלוויתו של רונן חנניה הי"ד", פתח בהתייחסות לנרצח מהפיגוע אמש בקריית ארבע. עוד חלל, עוד משפחה שכולה בשרשרת החידלון הביטחוני של ממשלת גנץ ולפיד. רונן נרצח עשרות מטרים מהרחוב בו אני גר. עופר אוחנה חברי נפצע ומכאן אני שולח לו איחולי רפואה שלימה".

יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' המשיך: "יותר מדי זמן ישראל מסתגרת בבית. האויבים שלנו כבר לא מפחדים. האויבים שלנו יצאו בשנה האחרונה למסע רצח בחדרה, באריאל, בבני ברק, בתל אביב ובכל רחבי הארץ במטרה לטבוח ביהודים. אלה ששונאים אותנו מרימים את הראש. ולכן אני מודיע, שבכוונתי לדרוש בממשלת הימין שתקום בעזרת ה׳, את תפקיד השר לביטחון פנים", הצהיר.

לאחר שפירט את תוכניתו, בן גביר הציב יעד למספר המנדטים לרשימה המשותפת שלו ושל סמוטריץ': "אנחנו חייבים להגיע לחמישה עשר מנדטים, ולוודא שבני גנץ לא נכנס לממשלה במקומנו, הפעם מנצחים ומקימים ממשלת ימין מלא מלא".

איתמר בן גביר המשרד לביטחון פנים בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}