כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024
בתואר "מרן רה"י"

המכתב שהפקיד דרעי בידי הגר"מ מאזוז: "חסר לי הקשר" | בלעדי

הקרע בין ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מאזוז לתנועת ש"ס הגיע לסיומו בשבוע שעבר עם תמיכתו הפומבית של הרב בש"ס • ראש התנועה דרעי הפקיד בידי ראש הישיבה מכתב תודה, בכתב ידו: "תקרא לי או לחברי בש"ס לבוא לקודש בכל עת ובכל עניין" | המכתב המלא • בלעדי

המכתב שהפקיד דרעי בידי הגר"מ מאזוז: "חסר לי הקשר" | בלעדי
דרעי בסוכת רה"י הגר"מ מאזוז צילום: בית הרב

בלעדי: באמצעות שליח מיוחד, שיגר בשבוע שעבר יו"ר ש"ס אריה דרעי מכתב מיוחד לראש ישיבת "כסא רחמים" הגר"מ מאזוז, בו הודה דרעי להרב מאזוז על תמיכתו הפומבית בש"ס לקראת הבחירות. במכתב ביקש דרעי להמשיך את הקשר עם ראש הישיבה, ואף קרא לרב לזמן אותו ואת נציגי המפלגה לחדרו בכל עניין.

במכתב שנכתב באופן חריג בכתב ידו של יו"ר ש"ס ושהגיע באופן בלעדי לידי "בחדרי חרדים", פונה דרעי לראש הישיבה בתואר 'מרן ראש הישיבה', וכותב כך: "לכבוד מרן ראש הישיבה הגאון הגדול הרב מאיר מאזוז שליט"א". אחרי פתח והודה על המפגש ביניהם בחול המועד סוכות, פגישה שנחשפה לראשונה ב"בחדרי חרדים", כותב יו"ר ש"ס לראש הישיבה: "מאוד מאוד היה חסר לי הקשר בשנים האחרונות עם כת"ר שליט"א".

בהמשך המכתב מודה דרעי לראש הישיבה על השיחה ששימחה אותו והעירה את עיניו: ״אני מודה לה' על שזכיתי לחדש ימינו כקדם בע"ה". המשך הוא מודה לראש הישיבה על התמיכה בתנועה לקראת הבחירות. "בשם כל הרבנים ועסקני הציבור על מכתבו החם והמיוחד אודות הבחירות והמצווה הגדולה להצביע ש"ס".

בסוף מכתבו מבקש דרעי מראש הישיבה להמשיך בקשר בינו לבין נציגי ש"ס: "בסיום הדברים אעלה את פני כת"ר שליט"א שימשיך להאיר פנינו אלינו ולהשפיע עלינו מרוב טובו וחסדו, ואני הקטן מבקש מכת"ר שליט"א שיקרא לי או לחברי בש"ס לבוא לקודש בכל עת ובכל עניין שכת"ר יראה לנכון", כך דרעי.

במכתב מודה דרעי גם לחבר מועצת חכמי התורה הגר"ד דוד יוסף, על כך שעמד מאחורי הפיוס ההיסטורי בין ראש הישיבה לתנועת ש״ס, "המאמצים הרבים וההשתדלות הרבה", כותב דרעי במכתבו המיוחד.

המכתב המלא:

לכבוד מרן ראש הישיבה הגאון הגדול הרב מאיר מאזוז שליט״א.

בראשית דברי אין בפי מילים להודות לכת״ר שליט״א על שזכיתי להקביל את פניו ברגל השתא, מאוד מאוד היה חסר לי הקשר בשנים האחרונות עם כת״ר שליט״א.

קטונתי מלומר, אבל השיחה והישיבה אצל כת״ר שליט״א , היא משמחת את הלב ומאירה את העיניים, בכל המובנים, ותמיד היית אצלי למשיבת נפש, ואני מודה לה׳ על שזכיתי לחדש ימינו כקדם בע״ה.

וכמו כן הנני מורה לכת״ר שליט״א בשם כל הרבנים ועסקני הציבור על מכתבו החם והמיוחד אודות הבחירות והמצוה הגדולה להצביע ש״ס, מכתבו זה התקבל בכל שכבות הציבור שלנו, בני תורה, ובעלי בתים, באהבה ובשמחה עצומה, וא״א לתאר כמה כוח זה נוסך אצל כלל הציבור, לפעול בכל עוז ובתעצומות עבור הצלחת ש״ס, ושנצליח בעזרת ה׳ להקים ממשלת ימין, ואין לנו כלי המחזיק ברכה אלה השלום.

בסיום הדברים אעלה את פני כת"ר שליט"א שימשיך להאיר פנינו אלינו ולהשפיע עלינו מרוב טובו וחסדו, ואני הקטן מבקש מכת"ר שליט"א שיקרא לי או לחברי בש״ס לבוא לקודש בכל עת ובכל עניין שכת"ר יראה לנכון.

בברכת ימים על ידי מלך תוסיף שנותיו וכו'. בהערכה ובהוקרה רבה
אריה מכלוף דרעי

הרב מאיר מאזוז ישיבת כסא רחמים ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}