י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
התפללו לרפואתו

הולך רגל נפגע מאוטובוס בירושלים ונחבל בראשו

הולך רגל נפגע מאוטובוס ברחוב ירמיהו בירושלים ופונה לבית החולים הדסה עין כרם במצב בינוני כשהוא סובל מחבלת ראש | התפללו לרפואתו השלימה

הולך רגל נפגע מאוטובוס בירושלים ונחבל בראשו
הזירה בירמיהו צילום: איחוד הצלה

חרדי הולך רגל נפגע הערב (חמישי) מאוטובוס של חברת אגד ברחוב ירמיהו בירושלים. ישראל הורוביץ ומנדל אשכנזי חובשי 'איחוד הצלה' מסרו כי הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו.

מוטי דהן, חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "הולך הרגל נחבל בראשו כתוצאה מפגיעת האוטובוס בנתיב התחבורה הציבורית. הוזעקתי בחודשים האחרונים למספר רב של תאונות בציר הזה. חשוב לחדד ולזכור כי התנועה בנתיב התחבורה הציבורית היא משני הכיוונים וחשוב לשים לכך לב כשרוצים לחצות את הכביש".

ממד"א נמסר כי "בשעה 18:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע מאוטובוס ברחוב ירמיהו בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה עין כרם גבר בן 75 במצב בינוני עם חבלת ראש".

התאונה הערב מתרחשת אחרי מספר תאונות באזור בתקופה האחרונה. אתמול נהרג ב'כביש הדמים' ילד חרדי כבן 10 בתאונת דרכים קטלנית שאירעה ברחוב שרי ישראל הסמוך. כוחות ההצלה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של הילד, שנפגע ממשאית בעת שחצה את הכביש.

הציבור נקרא להתפלל לרפואתו של הרב מרדכי אייזיק בן דבושה (זוננפלד) מחשובי חסידי גור וחבר הנהלת בית המדרש הגדול שנפצע בתאונה.

תאונת דרכים הדסה עין כרם רחוב ירמיהו ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}