י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
שר הביטחון החליט

"אתגרים משמעותיים": האלוף אמיר ברעם ימונה לסגן הרמטכ"ל

האלוף אמיר ברעם ימונה לסגן הרמטכ"ל, כך קבע היום שר הביטחון בני גנץ | גנץ נועד עם ברעם: "אתגרים ביטחוניים משמעותיים"

"אתגרים משמעותיים": האלוף אמיר ברעם ימונה לסגן הרמטכ"ל
סגן הרמטכ"ל אמיר ברעם צילום: דובר צה"ל

שר הביטחון, בני גנץ, החליט היום (שני) למנות את אלוף אמיר ברעם לסגן הרמטכ"ל. זאת בהמלצת הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי והרמטכ"ל המיועד, אלוף הרצי הלוי.

האלוף ברעם התגייס לצה"ל בשנת 1988 לחטיבת הצנחנים. בעבר שימש בשורת תפקידים בכירים, בין היתר כמפקד יחידת מגלן, מפקד חטיבת הצנחנים ומפקד פיקוד הצפון. הוא בוגר הפנימיה הצבאית לפיקוד ובית הספר הריאלי בחיפה ובוגר המכללה לביטחון לאומי של הצבא הבריטי. אלוף ברעם נשוי ואב לשלושה.

שר הביטחון בני גנץ נפגש היום עם האלוף אמיר ברעם, סגן הרמטכ"ל הנכנס. בסיום פגישתם אמר שר הביטחון: "למדינת ישראל וצה"ל אתגרים ביטחוניים משמעותיים, הדורשים קידום של בניין הכוח, רציפות פיקודית בצה"ל, וניהול נכון של כוח האדם ומשאבי הביטחון".

"לכן", הוסיף גנץ, "החלטתי לקבל את המלצתם של הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ואלוף הרצי הלוי, הרמטכ"ל המיועד, ולמנות את אלוף אמיר ברעם לסגן הרמטכ"ל הבא. האלוף ברעם, אותו אני מכיר עשרות שנים, הוא קצין איכותי, יסודי, בעל ניסיון מבצעי נרחב. הוא הוביל בשנים האחרונות תהליכים משמעותיים ומוצלחים בגזרה הצפונית, ויש לו את כל התכונות הנדרשות לעמוד במשימה ולכהן כסגן הרמטכ"ל. אני מבקש לאחל לו בהצלחה רבה".

 

סגן הרמטכל בני גנץ הרצי הלוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}