כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
בגלל המעקב

האיש השני העשיר בעולם מכר את מטוסו הפרטי

האיש השני העשיר בעולם עם שווי מוערך של כ-133 מיליארד דולר, החליט להיפטר מהמטוס הפרטי שבבעלות החברה שבראשה הוא עומד. הסיבה: עוקבים ברשת החברתית טוויטר החלו לעקוב אחר מסלול הטיסות שלו. לאחרונה החלו חשבונות טוויטר רבים לשתף נתוני טיסות של אישים בולטים בעולם הכלכלי, כמו אילון מאסק

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Jack Sweeney בטוויטר

ברנאר ארנו, האיש השני העשיר בעולם עם שווי מוערך של כ-133 מיליארד דולר על פי מדד בלומברג, החליט להיפטר מהמטוס הפרטי שבבעלות החברה שבראשה הוא עומד, זאת בשל כך שעוקבים ברשת החברתית טוויטר החלו לעקוב אחר מסלול הטיסות שלו, בטרנד שהפך לוויראלי ברשת החברתית.

המיליארדר בן ה-73 חשף את ההחלטה במהלך ריאיון לרדיו שנמצא בבעלותו, כי החל לשכור מטוסים פרטיים במקום המטוס שנמכר. "לקבוצה היה מטוס ומכרנו אותו בעקבות הסיפורים האלה", אמר ארנו. "התוצאה כעת היא שאף אחד לא יכול לראות לאן אני טס כי אני שוכר מטוסים בכל פעם שאני משתמש במטוסים פרטיים".

החשבונות שעוקבים אחר מטוסים פרטיים של מיליארדרים ומפרסמים את תנועות המטוסים הפרטיים, מקבלים את המידע באמצעות נתונים שזמינים לציבור מרשות התעופה הפדרלית של ארה"ב, והם יכולים לפרסם אותם על פי חוק.

לאחרונה החלו חשבונות טוויטר רבים לשתף נתוני טיסות של אישים בולטים בעולם הכלכלי, כמו אילון מאסק וטיילור סוויפט (אשת בידור). ארנו הוא האיש השני העשיר בעולם עם שווי מוערך של כ-133 מיליארד דולר - על פי הערכת מדד המיליארדרים של בלומברג, בשל היותו המנכ"ל, המייסד והיו"ר של תאגיד לואי ויטון. הוא ידוע בזכות האימפריה של מוצרי היוקרה הכוללת חברות כמו טיפאני ושות', ודום פריניון.

יצוין כי בנו של ברנאר ארנו, אנטואן ארנו, הגן על השימוש של החברה במטוס פרטי, לאחר שאביו ספג ביקורת מכלי תקשורת צרפתיים על פליטת הפחמן שנגרמה ממנהג זה. ארנו הצעיר אמר שמטוס פרטי מהווה יתרון עבור מנהלים במרוץ התמידי להיות ראשונים למוצר או לעסקה חדשה.

טוויטר מעקב מטוס פרטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד