כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
מה חושב הציבור על המצב הביטחוני

סקר: זהו שיעור ההצבעה הצפוי בבחירות

סקר שפורסם ביממה האחרונה בדק מי המועמד המוביל לראשות הממשלה, כמה לא מפתיע שנתניהו שוב מוביל. ומה באשר למצב הבטחוני ולשיעור ההצבעה הצפוי בבחירות

סקר: זהו שיעור ההצבעה הצפוי בבחירות
קלפיות ופתקי הצבעה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שבועיים לבחירות: סקר מכון 'קנטר' עבור 'כאן 11' בדק מי המתאים להיות ראש הממשלה. משתתפי הסקר נשאלו את מי הייתם מעדיפים לראות בתפקיד, את בנימין נתניהו או את יאיר לפיד? 44% היו מעדיפים את נתניהו כראש ממשלה, רק 32% ענו לפיד.

יצוין כי זו תוצאה נמוכה מזו שיו"ר 'יש עתיד' קיבל בסקרים קודמים של אותו מכון סקרים. כלומר, למרות עליית המנדטים ל'יש עתיד', גוש השמאל-מרכז לא לגמרי מתייצב מאחורי הדרישה של יאיר לפיד להמשיך בתפקידו.

שבועיים בדיוק לתוצאות הבחירות: האם הפעם מסתמנת הכרעה?

כאשר נשאלו משתתפי הסקר בין נתניהו כראש ממשלה, לבין בני גנץ באותו תפקיד. 45% ענו שנתניהו מתאים יותר לתפקיד. רק 26% ענו שיצביעו לבני גנץ.

ומה בנוגע לשיעור ההצבעה בבחירות הקרובות?

מסקר מכון 'מדגם' בהנהלת מנו גבע שפורסם ב'חדשות 12', עולה כי 69% מכלל המשתתפים בסקר השיבו כי הם מתכוונים להצביע בבחירות אילו היו מתקיימות היום. על פי המדגם, שיעור המצביעים בגוש נתניהו עומד על 78%, לעומת 72% ממצביעי הקואליציה הנוכחית.

>> כל הסקרים בבחירות תשפ"ג <<

עוד עולה מסקר 'חדשות 12' כי 44% חושבים שהטיפול של הממשלה במצב הביטחוני הוא "טוב", לעומת 50% שחושבים שהטיפול הוא רע. 6% השיבו שהם לא יודעים להשיב על השאלה.

סקר דעת קהל בחירות לכנסת ה-25 הצבעה בבחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד