י"ח תמוז התשפ"ד
24.07.2024
מלחמת אוקראינה רוסיה

חיילים גונבים אחד מהשני: חייל נשאר בלי נעליים

חייל רוסי מצא את עצמו בלי נעליים, ואמר כי מצב המחנה רעוע. הוא הסביר כי גניבה היא הדרך היחידה לשרוד ושהחיילים חולים בגלל התנאים הגרועים. מגויס אחר ששמו לא פורסם הראה את התנאים הקשים במחנה אחד, שבו לטענתו יש מחלות עקב תנאים גרועים, וגניבה אחד מהשני הינה מעשה נפוץ

חיילים גונבים אחד מהשני: חייל נשאר בלי נעליים
ההרס הרב באוקראינה צילום: צילום מסך

הפלישה הרוסית לאוקראינה קיבלה תפנית סוערת נוספת, כאשר חיילים רוסים מדווחים כי חיילים גונבים זה מזה, כשאחד מהם נותר ללא נעליים או מזרן. מגויס אחד ששמו לא פורסם הראה את התנאים הקשים במחנה אחד, שבו לטענתו יש מחלות עקב תנאים גרועים, וגניבה אחד מהשני היא מעשה נפוץ.

הסרטון פורסם לטוויטר על ידי ג'וליה דייוויס, היוצרת של קבוצת המעקב הרוסית Russian Media Monitor. "בינתיים ברוסיה תסתכל על האופן שבו מטופלים המתגייסים החדשים", כתבה דייוויס לצד הסרטון. "אדם אלמוני מתלונן שגנבו לו את הנעליים, הכסף שלו והמזרן שלו. הוא אומר, זה פשוט ככה. כולם חלו, כי הם בקושי מחממים את האוהלים". החייל אומר שכולם במחנה הרעוע גויסו לאחרונה מחנטי-מנסיסק, עיר ברוסיה, בירת המחוז האוטונומי חנטי ומנסי שבמחוז טיומן, אשר בסיביר המערבית.

אחר כך הוא נכנס לאוהל גדול שלדבריו הוא מקום המגורים שלו, ומוסיף שהוא מחומם על ידי תנור קטן אחד. "זה לא עזר לכל הרוחות", אומר החייל על תנור החימום. "אתה יכול לשמוע כמה צרוד הקול שלי, זה נורא. חצי מהחבר'ה חלו בהצטננות".

הוא גם טוען שהמזרון שלו נגנב, והוסיף כי גניבה היא "הדרך לשרוד כאן". גם התנורים עלולים להיגנב, הוא מוסיף. גם כספו ונעליו נקרעו, טען, ואמר שלממונים לא אכפת. "כמו שהסגן אמר לי 'האם אני אמא שלך או אבא שלך? מצא את זה בעצמך'".

מלחמת אוקראינה רוסיה נעליים ולדימיר פוטין גזירת הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד