י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
קידוש השם בבלגיה

המטבח שזכה בתחרות היוקרתית עוצב ע"י מלכי ע"ה

בבלגיה זכו שני חסידי בעלזא מאנטוורפן בתחרות יוקרתית לעיצוב מטבחים. לאחר הזכייה התקשורת הבלגית התעניינה לגבי החברה של השותפים. הם סיפרו כי את המטבח עיצבה אישה חרדית מהקהילה המקומית, אם לשבעה ילדים שהלכה לעולמה לאחר לידת בנה השביעי

המטבח שזכה בתחרות היוקרתית עוצב ע"י מלכי ע"ה
היזמים החסידים שזכו בתחרות צילום: באדיבות המצלם

שני יזמים חסידיים חסידי בעלזא שבבעלותם חברת מטבחים 'פיקובלו', שוכי פינטר ויהודה אריה הופמן זכו בתחרות יוקרתית לעיצוב מטבחים וקיבלו מדליה מיוחדת שתזניק את החברה שלהם קדימה. השניים הפתיעו את כולם וזכו בתחרות מתוך 230 חברות שהשתתפו בתחרות היוקרתית.

לאחר הזכייה הם סיפרו לתקשורת הבלגית שהתעניינה איך הם זכו ומה הביא אותם לעסוק במטבחים. השניים סיפרו כי הם זכו בתחרות לעיצוב מטבחים, מעיצוב שעיצבה מלכי שווייצר מהקהילה החרדית המקומית, מלכי נפטרה לפני שלושה חודשים לאחר לידת ילדה השביעי, והיא הספיקה לעצב את המטבח שזכה בתחרות.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', מרת מלכה שווייצר ע"ה נפטרה לפני שלושה חודשים יממה אחרי שמחת הברית לבנה לאחר סיבוך בלידת בנה הקטן והיא בת 33 בפטירתה, לפרנסתה התעסקה בעיצוב פנים של בתים.

הם סיפרו כי החלו לשווק ריהוט בשנת 2016, אז נסעו לגרמניה לכנס מיוחד של שיווק ריהוט בעיר קלן ופגשו בעלי חברות ריהוט ומטבחים מבלגיה, אחד מהם הציע להם לנסות את שוק המטבחים. הם ניסו ולא התאכזבו. הם סיפרו שמלבד היופי של המטבח, הם מקפידים לעמוד במילה שהם נתנו לגבי המחיר, "אנחנו לא מעלים מחיר גם אם היה שינוי לכאן או לכאן, זמן זה זמן, שירות זה שירות, אנחנו עומדים במילה שלנו בלי תירוצים". עוד סיפרו, כי "אם לקוח מתקשר שיש בעיה, נניח משהו נשבר, אנחנו לא מנסים להתחמק ולהסביר שאנחנו לא אשמים וזה לא אחריותנו, אלא אנחנו מוודאים שהעניין הסתדר".

בתחרות השתתפו כ-230 יזמים, התחרות התקיימה על ידי חברת MHK המאגדת תחתה חברות מטבחים רבות, כדי לשתף פעולה ולראות איך אפשר לשפר את הבנייה ואיך אפשר לחדש תוכניות ולהביא ראיונות חדשים. אחד מהדברים שהחברה מקדמת זה עיצובים מיוחדים.

בלגיה אנטוורפן מטבחים עיצוב מטבחים חסידי בעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}