כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
אושפיזין דיפלומטי

השגריר הצרפתי ערך ביקור ובירך על ארבעת המינים

שגריר צרפת בישראל הגיע לכפר חב"ד אתמול. השגריר הגיע יחד עם משלחת בכירה מהשגרירות כאורחים של יו"ר ועד הכפר הרב שמעון רבינוביץ'. ברוח החג ביקרה המשלחת גם בפרדס אתרוגי כפר חב"ד ופגשו את החקלאי החסידי שהסביר למשלחת הנכבדה את אופן גידול האתרוג

השגריר הצרפתי ערך ביקור ובירך על ארבעת המינים
שגריר צרפת בביקור בכפר חב"ד צילום: באדיבות המצלם

שגריר צרפת בישראל מר אריק דנון הגיע לחגוג את סוכות בכפר חב"ד. השגריר הגיע יחד עם משלחת בכירה מהשגרירות כאורחים של יו"ר ועד הכפר הרב שמעון רבינוביץ'.

במהלך הביקור החגיגי ביקר השגריר והמשלחת הצרפתית בבניין 770 - בית אגודת חסידי חב"ד שם שמעו על ההיסטוריה של הבניין והפעילות במקום מפי מנהל הבניין הרב מנחם לאטר. ברוח החג ביקרה המשלחת גם בפרדס אתרוגי כפר חב"ד ופגשו את החקלאי החסידי אליעזר גורליק ובנו פיני.

יו"ר הועד הרב רבינוביץ' זיכה את השגריר היהודי במצוות לולב ובסיום הביקור אף ישבו לאמירת לחיים והתוועדות חסידית בסוכתו של הרב שמעון רבינוביץ יחד עם סגן יו"ר המועצה האזורית שדות דן בנימין לפשיץ.

שגריר צרפת בהתוועדות חסידית
בהתוועדות השתתפו גם חברי בית ההוראה של כפר חב"ד הרב חיים פרוס והרב מאיר רבינוביץ', וכן ראש כולל האברכים בכפר חב"ד הרב שלום דובער לבקובסקי, הרב מנחם לאטר ור' משה לוקשינסקי שהסביר בצרפתית על מהות החג.

בדברי הברכה התפעל השגריר מהפעילות העולמית של חב"ד והודה לרב רבינוביץ על האירוח הלבבי ואמר כי" "תנועת חב"ד היא חוליה משמעותית ביחסים בין ישראל לצרפת".

צרפת שגרירות צרפת כפר חב''ד התוועדות חסידית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד