כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
הינוקא הגיע להשתתף

חיזקי ריגש בבר מצווה: "הרופאים לא נתנו לי סיכוי"

הגאון הינוקא נענה לבקשתו של חיזקי טורנהיים והגיע לשמחת הבר המצווה שלו וכיבדו במתנה ובניגון. 'בחדרי חרדים' עם תיעוד מיוחד מדבריו של חיזקי בשמחה בו סיפר על הרופאים שלא נתנו לו שום סיכוי לחיות והנה בחסדי שמים הוא זוכה לחגוג בר מצווה • צפו 

חיזקי ריגש בבר מצווה: "הרופאים לא נתנו לי סיכוי"
הגאון הינוקא אמש בבר מצווה של חיזקי צילום: באדיבות המצלם

הילד המיוחד רפאל חזקיהו חיזקי טורנהיים שריגש מדינה שלמה, בזמן הקורונה לאחר שחיזק את עם ישראל וחשף את מחלתו הנדירה חגג אתמול (שלישי) את שמחת בר המצווה בירושלים.

חיזקי שהרופאים חששו לחייו ולא נתנו לו סיכוי רב לחיות, לאחר נולד עם חמישים שברים בחזה וגוף פריך ואובחן כחולה במחלת הפרכת והרופאים שבו ואמרו שאין לו סיכוי לחיות, ולאחר שהמשפחה התייעצה עם מרן פוסק הדור הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר זצ"ל שהורה לטפל בו כרגיל ולתת לו הכל כל עוד הוא חי ומאז הכול היסטוריה, במשך שנים בילדותו היה מאושפז והוא שולב בחיידר ככל הילדים.

בשמחה שהתקיימה בסוכה הגדולה של בוטיק הנביאים בירושלים תרומת אחד הנגידים, בשמחה נשא חיזקי דברים מרגשים ואמר: "הרופאים דיברו על ימים, מקסימום מספר חודשים לא מעבר לזה, אבל כמו כל עם ישראל אצלי ראו בפרט את יד ה', היום במבט לאחור 13 שנה, אני רואה בדיוק איך פה קרה זה, פה קרה זה, הכל בזכות הקב"ה שהשגיח עלי". 

בר מצווה לחיזקי טורנהיים

בתיעוד שרץ ברשת לפני שבועות מספר הגיע חיזקי לגאון הינוקא יחד עם אביו וביקשו להזמינו לשמחת הבר מצווה שזוהי בקשתו של הנער וישמח אותו מאוד.

היום הגיע במיוחד הגאון הינוקא לבר המצווה של חיזקי, נתן לו מתנה מיוחדת עם מכתב ברכה ורקד איתו. לאחר מיכן בירך הגאון הינוקא את חיזקי והקדיש לחתן בר המצווה ניגון.

הינוקא בשמחת בר המצווה של חיזקי טורנהיים

חיזקי כאמור פתח את דרשת הבר מצווה והודה לגאון הינוקא שבא לשמחו וחיזק את הקהל כשאמר שהיום הזה אומר לכל הרופאים שאמרו שיחייה ימים ספורים - שיש מנהיג לבירה.

בשמחה השתתפו גם המשגיח רבי דן סגל, משפיע הרה"צ רבי צבי מאיר זילברברג, וקודם לשמחה הגיע חיזקי להתברך בסוכתו של האדמו"ר מבעלזא, הרבי ביקש ממנו להגיד את הדרשה וחיזקי אמרה על המקום. 

חיזקי טורנהיים בר מצווה הינוקא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד