כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
תושבים משו אותו מהמים

מאה שערים: טבל במקווה השכונתי - ונפטר

אסון בערב שבת: גבר בשנות הארבעים לחייו טבע במקווה השכונתי במאה שערים. גורמי הרפואה במקום נאלצו לקבוע את מותו | בפעילות זק"א, המשטרה תחתום על אישור שחרור הגופה לקבורה

מאה שערים: טבל במקווה השכונתי - ונפטר
הזירה במאה שערים צילום: יאיר לוי

גבר בשנות הארבעים לחייו טבע היום (שישי) במקווה השכונתי במאה שערים. תושבים שהבחינו בו משו אותו מהמים והזעיקו את כוחות ההצלה. בתום פעולות החייאה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

זירת האסון במא\"ש | צילום: יאיר לוי

בפעילות מפקד זק"א ירושלים בנצי אוירינג גופת הנפטר הוצאה כעת מהמקווה במאה שערים ופונתה באמבולנס של זק"א לבית הלוויות שמגר. אורינג בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הודיע כי בדקות הקרובות המשטרה תחתום על אישור שחרור הגופה לקבורה.

גופת הנפטר נלקחת מהמקווה לסידורי הקבורה

מהמשטרה נמסר כי היא פתחה לפני זמן קצר בבדיקת נסיבות טביעת אדם כבן 40 במקווה טהרה בשכונת מאה שערים בירושלים. "חוקרי המשטרה בזירה אספו ממצאים מהם לא עלה חשד לפלילים", ציינו במשטרה.

יחיאל שטרן חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "אזרחים משו אותו מבריכת המקווה. ביצעתי פעולות החייאה מתקדמות וממושכות בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ומתנדבים נוספים שגרים בסמיכות למקום - בנסיון להציל את חייו. אך למרבה הצער נקבע מותו בתום מאמצי ההחייאה".

טביעה מקווה מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד