כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024
ההתנקשות בראש הארגון

כעבור שעות של מצוד: ארבעה חשודים בחיסול העבריין בני שלמה נעצרו

בתום מצוד של מספר שעות, נעצרו ארבעה חשודים במעורבות ברצח ראש ארגון הפשע בני שלמה לאור יום תוך סיכון עוברים ושבים | במהלך השעות האחרונות התנהל מצוד שכלל הפעלת מערך מודיעיני נרחב ויחידות מיוחדות | אחד החשודים נעצר בנתב"ג ושלושה נוספים באזור גדרה

כעבור שעות של מצוד: ארבעה חשודים בחיסול העבריין בני שלמה נעצרו
זירת החיסול של בני שלמה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

המשטרה עצרה הערב (שני) ארבעה חשודים במעורבות בחיסול ראש ארגון הפשע בני שלמה, בתום מצוד של מספר שהות. שלמה חוסל היום בידי שני מתנקשים בעת ששהה בתחנת דלק באזור. אחד החשודים נעצר בנתב"ג וייתכן כי תכנן להימלט לחו"ל. הארבעה משתייכים למשפחת הפשע ג'רושי.

המשטרה מסרה כי החל מקבלת הדיווח אודות אירוע הרצח בשעות הצהריים בתחנת הדלק, פתחו כוחות גדולים בחקירה ואיסוף ראיות וממצאים במטרה להגיע לזהות החשודים שנמלטו.

לאחר הערכת מצב שנערכה במשטרה זמן קצר לאחר המקרה, החקירה הוטלה על מרחב לכיש של המחוז הדרומי, ולזירה הגיעו מפקד המרחב נצ"מ ברק מרדכי יחד עם פיקוד ושוטרי ימ"ר לכיש, שהמשיכו בחקירת המקרה בשיתוף פעולה עם שוטרי המחוזות מרכז ות"א.

שני מתנקשים חיסלו את ראש ארגון הפשע בני שלמה | תיעוד ההתנקשות

במסגרת החקירה, הצליחו השוטרים להתחקות אחר זהותם של 4 חשודים שלפי החשד מעורבים באופן ישיר במקרה רצח, ונפתח אחריהם מצוד נרחב שהתנהל משעות הערב והסתיים כאמור לפני זמן קצר, עם מעצרם ע"י שוטרי מרחב לכיש יחד עם יחידות מיוחדות של המשטרה. שלושה נלכדו באזור גדרה בזמן שהיו ברכב, וחשוד נוסף אותר בנמל התעופה בן גוריון.

החשודים בשנות ה-20 תושבי המרכז, הובאו למשרדי ימ"ר לכיש, שם הם יחקרו בחשד לרצח.

במהלך החיסול נפצע אדם נוסף באורח קשה. מותו של שלמה, שמצבו הוגדר אנוש, נקבע בבית החולים.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי שני חשודים שהגיעו ברכב לדרך השבעה בעיר, ירדו ממנו וביצעו ירי לעבר השניים ששהו בתחנת דלק - ונמלטו מהמקום. עוד לפני שהספיקו להימלט, נתקלו השניים בשוטר שתדלק את האופנוע. השוטר, שהבחין במתרחש, החל לרדוף אחר המתנקשים.

במהלך הבריחה ניגחו השניים את האופנוע, אך השוטר לא נפגע ודיווח על התקרית למוקד המשטרה. שני המתנקשים חצו את הכביש, שדדו נהגת ונמלטו עם רכבה.

התנקשות עבריין חיסול רצח בני שלמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}