כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024
קרב בתוך הגוש

נתניהו תוקף: "איילת תלך לשמאל" | שקד: "שנאה אישית"

בכנס בחירות לציבור דתי הערב במודיעין תקף נתניהו את איילת שקד וקרא שלא להצביע לה מכיוון שהיא תשרוף קולות לימין וגם אם תעבור היא תלך שוב לממשלת שמאל | שקד הגיבה בחריפות: "השנאה האישית שלך מסכנת את גוש הימין. האם 5 מערכות בחירות לא מספיקות לך כדי להבין?"

נתניהו תוקף: "איילת תלך לשמאל" | שקד: "שנאה אישית"
בנימין נתניהו נואם במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

עימות בין יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ליו"ר 'הבית היהודי' איילת שקד, בעוד האחרונה לא עוברת את אחוז החסימה וזוכה לשני מנדטים בלבד, נתניהו קורא לציבור הדתי לאומי שלא להצביע לה, כשהוא מתריע כי תלך שוב לממשלת שמאל.

נתניהו הגיע במוצאי השבת לכינוס בחירות שיועד לציבור הדתי לאומי בבית כנסת במודיעין, במהלך האירוע קרא שלא להצביע לשקד והתריע: "היא לוקחת קולות של הימין ומעבירה אותם לשמאל - אל תצביעו לה".

נתניהו נגד שקד - מתוך הטוויטר של אמיר אטינגר

"שקד אומרת שלא תלך לממשלת שמאל ועכשיו יושבת בממשלת שמאל. מדברת ימין ועושה שמאל. שמרה על הממשלה הזאת. במשרד המשפטים לא עשתה כלום", תקף נתניהו.

מועמד הימין לראשות הממשלה התריע בפני הציבור "שהיא תשרוף קולות או שהיא תעבור ותיכנס לממשלת שמאל שוב ובפעם הבאה תגידו היא תחזור עם כאבי בטן יותר גדולים ולא תעשה את זה".

איילת שקד מיהרה להשיב לנתניהו, וטענה כי זאת שפעלה לטובת הימין בשורה מהלכים, בהכנסת שופטים שמרניים לבית המשפט העליון, ועוד שורה של החלטות לצד הישג שהיא מציגה, "מנעתי את חוק הנאשם", ולדבריה "זה נקרא יותר ימין מימין".

"נתניהו", האשימה שקד, "השנאה האישית שלך מסכנת את גוש הימין. האם 5 מערכות בחירות לא מספיקות לך כדי להבין? הבית היהודי הוא הסיכוי היחיד לממשלת ימין".

בנימין נתניהו איילת שקד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}