כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
לא הצליחו לאמת החשדות

בית המשפט שחרר את מנהיגי לב טהור

התפתחות חדשה בסאגת לב טהור, שני מנהיגי הכת שהיו במעצר במקסיקו שוחררו ביום חמישי האחרון על ידי בית משפט מקסיקני. בית המשפט לא אימת את החשדות לסחר בבני אדם ופשעים אחרים שבהם הם נחשדו

בית המשפט שחרר את מנהיגי לב טהור
נשים וילדים בכת לב טהור צילום: באדיבות המצלם

שני מנהיגי לב טהור שוחררו על ידי בית המשפט במקסיקו. השניים ששהו במעצר שוחררו ביום חמישי האחרון על ידי בית משפט מקסיקני, בית המשפט לא אימת את החשדות לגביהם לסחר בבני אדם ופשעים אחרים שבגינם נעצרו.

מנחם מנדל אלתר ומשה יוסף רוזנר היו שני חברי הכת היחידים שנותרו במעצר לאחר הפשיטה על המתחם ביום שישי לפני כשבוע, לאחר שכל חברי הכת האחרים הצליחו להימלט ממעצר ביום רביעי האחרון. עם זאת, פקידי אכיפה מקסיקניים אמרו שהם אספו ראיות לפשעים כאלה ושהשניים יצטרכו לעמוד למשפט בגינם. אך לא ברור אם הם אכן יעמדו לדין, מאחר ומערכת אכיפת החוק במקסיקו לא ממש מתאמצת לשם כך.

כזכור, כעשרים חברי כת לב טהור התפרעו ביום רביעי האחרון במתקן מעצר של משטרת ההגירה המקסיקנית ודרשו לצאת מהמקום בו הם שהו במשך שישה ימים מאז יום שישי לפני כשבוע הם השליכו חפצים שמצאו במקום לעבר המאבטחים והשחיתו את המקום. העצורים היו במעצר לאחר פשיטה משטרתית ענקית על מתחם הכת במקסיקו, שני העצורים המרכזיים שהיו בכלא אחר שמור ומאובטח מאחר והם הושמו בחברות בארגון פשע וסחר בבני אדם והתעללות בילדים שוחררו בסופו של דבר.

יש לציין כי שאר ראשי הכת מרצים עונש מאסר ארוך בארה"ב בגין עבירות קשות כולל חטיפה והתעללות.

לב טהור מקסיקו ארה''ב שחרור מהכלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד