כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024
אחרי ביבי וישראל כץ

הטרנד החם נמשך: גם חברת הכנסת כותבת ספר

אחרי ספרי הביוגרפיה של בנימין נתניהו וישראל כץ, נחשף כי גם חברת הכנסת מירי רגב עובדת בימים אלה על ספר אוטוביוגרפי על קורות ותחנות חייה בצה"ל ובפוליטיקה ואף פנתה לארכיון צה"ל כדי לקבל תצלומים מעת שירותה

הטרנד החם נמשך: גם חברת הכנסת כותבת ספר
חנות ספרים. אילוסטרציה צילום: pixabay

הספר הסודי של בכירת מפלגת 'הליכוד'. בשיאה של מערכת הבחירות, נרשם טרנד חדש בקרב צמרת המפלגה הגדולה בכנסת והוא כתיבת ספר, כשאותו הם כתבו במהלך השנה פלוס האחרונה שבה ישבו באופוזיציה ללא תפקיד מיניסטריאלי כלשהו והיו פנויים לשם כך ומי יודע אם ההזדמנות עוד תחזור אחרי הבחירות הללו שבהן לפי חלק מהסקרים הם ישובו להנהיג את המדינה.

לפי הדיווח של הכתבת מוריה אסרף-וולברג ב'חדשות 13', חברת הכנסת מירי רגב שנבחרה בפריימריז למקום התשיעי ברשימת 'הליכוד', שכיהנה בעבר כדוברת צה"ל והייתה חברת הקבינט המדיני-ביטחוני, עובדת בימים אלה על ספר חדש שיעסוק בקורות חייה, ובהרחבה על שירותה הצבאי.

עוד מצוין ב'חדשות 13' כי לא מעט אירועים משמעותיים בקורות המדינה, אירעו באותן שנים בהן כיהנה כדוברת צה"ל ביניהן מלחמת לבנון השנייה, תכנית ההתנתקות הלא היא פינוי גוש קטיף, חטיפת גלעד שליט ועוד. כדי להמשיך בתהליך הכתיבה, פנתה רגב בימים האחרונים לארכיון צה"ל בבקשה לקבלת גישה לארכיון, כדי לקבל מסמכי צה"ל ביניהם גם מסמכים מסווגים, מתקופת שירותה. לפי שעה, הדבר נמצא תחת בחינתו של משרד הביטחון.

מלשכת חברת הכנסת מירי רגב נמסר בתגובה ל'חדשות 13': "חברת הכנסת אכן כותבת ספר. שמחה שזה מעורר עניין - תיאלצו להתאזר בסבלנות".

בינתיים, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו החליט להקדים את הוצאת ספרו האוטוביוגרפי "ביבי - סיפור חיי" לתאריך 14.10 כשבועיים ימים לפני יום הבחירות.

יצוין כי גם שר החוץ והתחבורה לשעבר ישראל כץ שנדחק מהעשירייה הראשונה למקום ה-12 ברשימת 'הליכוד' השיק השבוע את ספרו החדש 'הכוח לעשות' אחרי 25 שנים בפוליטיקה - הספר כבר נמכר בחנויות.

מירי רגב ספר חדש טרנד מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}