כ"ד כסלו התשפ"ה
25.12.2024
מפסיקים לקנות

חינם אין כסף: הפתרון הישראלי ליוקר המחיה

יוקר המחיה בישראל, שבא לידי ביטוי בעליית מחירים כמעט בכל מוצרי היומיום ובאינפלציה בשיעורים גבוהים, מוביל רבים מהציבור הישראלי לחפש חלופות זולות יותר, ואפילו חינמיות | בחודשים מאי-יולי 2022 נרשמה עלייה של 11% בביקוש למוצרים למסירה באתר לעומת התקופה המקבילה אשתקד

חינם אין כסף: הפתרון הישראלי ליוקר המחיה
סניף וולמארט, אילוסטרציה צילום: Unsplash

יוקר המחיה משפיע רבות על הציבור הישראלי שהחל לחפש חלופות ופתרונות בקטגוריה 'למסירה' באתר יד2.

לפי נתוני אתר יד2, שהופקו עבור "ישראל היום", בחודשים מאי-יולי 2022 נרשמה עלייה של 11% בביקוש למוצרים למסירה באתר לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בתקופה זו כמות החיפושים באתר עמדה על כ־125 אלף, לעומת 112.6 אלף חיפושים בתקופה המקבילה ב־2021.

עוד עולה מהנתונים, כי תת־הקטגוריות הבולטות ביותר שבהן הציבור מחפש מוצרים למסירה הן ריהוט - עם 72 אלף חיפושים בינואר-יולי 2022, אחריה מוצרי חשמל עם כ־31 אלף חיפושים, מוצרים לתינוק ולילד עם כ־19 אלף חיפושים, מוצרים לגינה עם כ־14 אלף חיפושים, מוצרים לבית עם 13 אלף חיפושים.

ב'ישראל היום' מציינים כי תת־קטגוריה בולטת אחרת היא מחשבים וציוד נלווה, שאותם חיפשו כ־9,000 איש בינואר-יולי, אחריה כלי נגינה עם 8,000 חיפושים, אופניים עם כ־7,000 חיפושים, ציוד ספורט עם כ־5,500 חיפושים וכלי עבודה עם כ־5,000 חיפושים בחודשים אלה.

סמנכ"לית השיווק של יד2 איילת ניצן הסבירה בשיחה עם "ישראל היום" כי "בעקבות יוקר המחיה המאמיר בישראל, אנחנו רואים עלייה של 11% בחיפושי מוצרים למסירה בחינם מיד שנייה בחודשים מאי-יולי לעומת אשתקד. תת־הקטגוריה הבולטת ביותר היא ריהוט ואחריה מוצרי חשמל, קטגוריית הילדים עולה למקום השלישי".

 

יד2 ישראלים חיפושים מוצרים איסוף מוצרים חינם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}