י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
התיעוד שעורר סערה

המשטרה תבדוק את משיכת הפאות: "יופקו לקחים"

לפי המשטרה, המתנחל השתולל, התפרע והתנגד למעצר אך: "לא רואים הצדקה להתנהלות הלוחם שאינה עומדת בקנה אחד עם ערכי הארגון" | במשטרה צפויים לקיים בדיקה: "יופקו לקחים בהתאם"

המשטרה תבדוק את משיכת הפאות: "יופקו לקחים"
המשיכה בפאה במגרון צילום: באדיבות המצלם

המשטרה הודיעה הבוקר (שני) כי תבדוק את התנהלות השוטר במהלך מעצר שהתרחש אמש במאחז עוז ציון שבבנימין, במהלכו תועד כשהוא מושך בפאותיו של מתנחל. "התנהלות הלוחם אינה עומדת בקנה אחד עם ערכי הארגון", מסרה המשטרה בתגובה לתיעוד.

• במהלך מעצר: שוטרי מג"ב משכו בפאות המתנחל | תיעוד

לפי טענת המתיישבים, שוטרי מג"ב פשטו על מאחז רמת מגרון, והציגו בפני משפחות הגבעה צו שטח צבאי סגור שהטיל מפקד אוגדת איו"ש - תא"ל אבי בלוט על המקום, תוך שהם מאיימים עליהם כי "בפעם הבאה שיראו אותם כאן, יעצרו". כחצי שעה לאחר מכן פשטו הכוחות על גבעת עוז ציון הסמוכה ועצרו שני תושבים שמתגוררים בגבעה.

המעצר בעוז ציון

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי "במסגרת הודעה וחלוקת צווי פינוי החל החשוד להשתולל, התפרע והתנגד למעצר". במשטרה הוסיפו כי "למרות האמור אנו לא רואים הצדקה להתנהלות הלוחם שאינה עומדת בקנה אחד עם ערכי הארגון והחיל והאירוע יבדק ויופקו לקחים בהתאם".

יו"ר 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר מסר אמש בתגובה: "ממשלת השמאל הקיצוני של גנץ ולפיד ממשיכה במדיניות הרס התיישבות של יהודים ביהודה ושומרון. בזמן שממשלת השמאל שותקת מול אלפי מבנים בלתי חוקיים שנבנים על ידי הרשות הפלסטינית, גנץ ולפיד נטפלים להתיישבות היהודית ביו"ש שמטרתה שמירה על השטח".

ח"כ בן גביר הוסיף: "המראות הקשים בזמן הפינוי מזעזעים ואסור שיעברו בשתיקה, מקווה שמי שתקף את הנערים על לא עוול בכפם יעמוד לדין".

אלימות משטרתית מתנחלים עוז ציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}