כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
"יגרום נזק"

מתקפה בתוך גוש השמאל: "לפיד בהיסטריה"

השרה מרב מיכאלי אמנם הסכימה למפגש משותף עם יו"ר מרצ אצל רה"מ לפיד אך הבהירה בו כי היא אינה תומכת באיחוד עם מפלגת העבודה. הערב מאשימה מיכאלי את לפיד בפגיעה בגוש השמאל, "הוא בהיסטריה" אמרה והוסיפה "שיתרכז ביריב האמיתי"

מתקפה בתוך גוש השמאל: "לפיד בהיסטריה"
יאיר לפיד צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

למרות ההבהרות החוזרות ונשנות של יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, שאינה מעוניינת באיחוד עם מפלגת מרצ, ראש הממשלה יאיר לפיד לא אומר נואש ועם שובו מגרמניה הוא צפוי להפציר שוב במיכאלי ויו"ר מרצ זהבה גלאון להתאחד. בראיון ל'חדשות 12' הערב תקפה מיכאלי את לפיד טענה כי הוא בהיסטריה,  מיכאלי הוסיפה כי "אני קוראת ללפיד להפסיק לירות בנגמ"ש ולהתרכז ביריב האמיתי".

למהלך שלפיד מתכנן אין הרבה היתכנות, משום שלמפלגת העבודה יש מוסדות, וכדי להביא לאיחוד צריך לכנס אותם 48 שעות לפני הגשת הרשימות – כלומר בתוך שעות ספורות. המשמעות היא שגוש המרכז-שמאל יוצא לדרך בסיכון, ולא מוכן לבחירות כמו הגוש הנגדי.

"אנחנו נלחמות על האמת שלנו", הבהירה יו"ר מפלגת 'העבודה' בריאיון למהדורה המרכזית ב'חדשות 12'. "אי אפשר להאשים אותי שאני לא חרדה משובו של נתניהו לשלטון, ואני פועלת מתוך שיקול דעת ולא מתוך היסטריה". היא הוסיפה כי "אני בונה מחדש את הכוח הפוליטי של מחנה המרכז-שמאל. אני לא רואה ביש עתיד יריבים, אלא אומרת להם: בואו נילחם ביחד נגד היריב האמיתי".

לדבריה, ריצה בשתי מפלגות נפרדות תועיל לגוש ותביא יותר קולות לשתי המפלגות. "חברי הכנסת שלנו עשו עבודה מצוינת בכנסת החולפת ואין לי ספק שמפלגת העבודה תקבל את הקולות. אני בטוחה בזה שזה הדבר הנכון כדי להבטיח שנתניהו לא חוזר", הבהירה. 

מרב מיכאלי יאיר לפיד בחירות לכנסת ה-25 מרצ זהבה גלאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד