כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
התמוטט בפתע פתאום

טרגדיה קשה בישיבה הגדולה בעולם: הבחור זושא הייזלר ז"ל הלך לעולמו

הלם בישיבת מיר בירושלים - הבחור החשוב זוסיא יהודה (זושא) הייזלר ז"ל, מתלמידי הישיבה נפטר בפתע פתאום לאחר שהתמוטט היום בפתח בית החולים והוא בן 31 בפטירתו. היה מקורב לראשי ורבני הישיבה והיה אהוב על כל בני הישיבה | 'בחדרי' על דמותו המיוחדת שהקרינה לרבים

טרגדיה קשה בישיבה הגדולה בעולם: הבחור זושא הייזלר ז"ל הלך לעולמו
הבחור זושא הייזלר ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הלם ואבל בישיבת מיר בירושלים, לאחר שהיום (שני) הלך לעולמו בפתע פתאום הבחור החשוב זוסיא יהודה (זושא) הייזלר ז"ל, מחשובי הבחורים בישיבת מיר בירושלים ותושב בני ברק והוא בן 31 בפטירתו. 

בישיבת מיר בשכונת בית ישראל בירושלים קרעו את השמים בתפילה עבורו לאחר שהבוקר לא הרגיש טוב, הוא נסע בצהריים במונית לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים, שם התמוטט בפתח בית החולים, הוא נותח ניתוח חירום אך למגינת לב לפנות ערב נפטר לבית עולמו למגינת לב בני המשפחה והמוני חבריו ומכיריו הרבים שהוכו בהלם. 

זושא ז"ל, כך כונה היה מחשובי וותיקי הבחורים בישיבת מיר בירושלים שהיה מקורב מאוד לכל ראשי ורבני הישיבה. 

הוא נולד בבני ברק בכ"ט חשוון תשנ"א, לאביו הגאון רבי מרדכי אהרן הייזלר שיבלחט"א, דיין אצל הגאון רבי צבי פרידמן, המכהן כראש כולל ורב בית הכנסת 'היכל שמואל' בשכונת קרית הרצוג בבני ברק, ואמו מרת חיה שתחי'. 

בישיבה לצעירים למד בישיבת 'כנסת התורה' בבני ברק של הרב לסמן לאחר מכן עלה לישיבה גדולה לישיבת 'ברכת משה' של הרב מנדלסון בשכונת גבעת שאול בירושלים, הוא היה בחור בעל לב זהב שתמיד אהב לעזור לזולת, הוא היה חביבם של ראשי ורבני ישיבת מיר בירושלים, שם למד במשך שנים רבות. בכל יום היה לומד עם אביו חברותא דרך הטלפון, ומעולם לא פספס גם בשעת חתונה היה לומד עם אביו. 

בכל חודש היה משתתף בוועד החודשי 'מבקשי השם' של הגאון רבי אהרן בירנצוויג. בני הישיבה מסרבים לעכל את הבשורה הקשה שנחתה עליהם כרעם ביום בהיר לאחר שעד היום בבוקר היה בישיבה כהרגלו. 

הוא הותיר אחריו את הוריו, אחיו ואחיותיו. 

מסע הלוויה הערב בשעה 22:30 מבית הלוויות שמגר בירושלים, להר המנוחות, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

זושא ז"ל מנצל כל רגע ללימוד תורה

ישיבת מיר טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד